حسینی: امروز گاف‌های زیاد مسئولین، فضا را برای طنز باز کرده است

کدخبر: 1002124

وزیر سابق ارشاد در مراسم دوسالگی طنز "دکتر سلام" گفت: موضوع انتشار فکت شیت و تناقضاتی که بیان می‌شود از جنبه‌های طنز است/ در برابر ریزش‌هایی که انسان توقع آن را ندارد انسان باید فقط صبر کند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد در مراسم دوسالگی طنز "دکتر سلام" گفت: ما وقتی رویش‌ها را میبینیم خدا را شاکر هستیم و در برابر ریزش هایی که انسان توقع آن را ندارد انسان باید فقط صبر کند.

وی در نقل خاطره طنزی از حضرت امام گفت: امام خمینی یکبار پس از اینکه رئیس‌جمهور امریکا اعلام کرده بود در ایران به اسلام عمل نمی‌شود گفته بودند ما منتظریم ببینیم آقای ریگان کی حاشیه خود در عروه الوثقی(یکی از کتاب های حوزه علمیه) را خواهند نوشت.

حسینی با اشاره به خاطره دیگری در خصوص زمانی که نماینده مجلس بود گفت: در آن زمان در دیداری که با وزیر خارجه روسیه داشتیم وی یک شطرنج نفیس را برای هدیه به وزیر امور خارجه ما هدیه داده بود در آن زمان من گفتم خوب بود ما نیز یک مار و پله به آنها هدیه می دادیم. در ایران ما عادت داریم به جای آنکه پله ها را یکی یکی برویم چندین پله را بالا برویم یا پایین بیاییم.

وزیر سابق ارشاد با اشاره به خلاقیت و ابتکاری که در طنز دکتر سلام به کار رفته اظهار داشت البته فارغ از عظمت کار دوستان اکنون در مقطعی هستم که موقعیت طنز بسیار فراوان است و اینقدر بعضی از مسئولین گاف می دهند که زمینه برای کار طنز آماده می شود و هر دم از این باغ بری می رسد که یک نمونه آن را در خصوص موضوع انتشار فکت شیت و تناقضاتی که بیان می شود دیدیم که این خود از جنبه های طنز است.

ارسال نظر: