مسابقات رالی خانوادگی برگزار شد

کدخبر: 1002769

مسابقات رالی خانوادگی آسمان آبی و زمین پاک و حمایت از مردم مظلوم یمن صبح جمعه با شرکت بیش از ۳۰۰ اتومبیل‌ران در بوستان یاس پایتخت برگزار شد

به گزارش «نسیم» و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقه رالی خانوادگی پایتخت ساعت 8صبح در بوستان یاس تهران آغاز و بیش از 300ماشین آماده شرکت در این مسابقه شدند. برگزاری این مسابقه توجه مردم به شعار آسمان آبی -زمین پاک و حمایت از مردم مظلوم یمن بود که با همکاری سازمان ورزش شهرداری و هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان تهران برگزار شد. رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه مسابقه رالی خانوادگی اظهارداشت: ملاک اصلی این رالی خانوادگی توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقشه خوانی مسیر و دوری از سرعت گرفتن بی مورد است. محمد رضایی با بیان اینکه این مسابقه به صورت آزاد برگزار شد ادامه داد: ابتدای این مسابقه از تمامی خودروهای شرکت کننده تست آلایندگی و معاینه فنی گرفته شد. رییس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهارداشت: مهم ترین آیتم این مسابقه برگزاری 2 کلاس نقشه خوانی مسیر تا علائم و مقررات راهنمایی و رانندگی را برای رانندگان توضیح دهند. اختتامیه رالی خانوادگی آسمان آبی - زمین پاک ظهر امروز با حضور برخی از مسولان شهری و ورزشی در برج میلاد برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات رییس برج میلاد از تعامل با سازمان ورزش شهرداری ابراز خرسندی کرد و گفت: بدون شک برگزاری مسابقات رالی شهروندی در راستای رویکرد شهردار محترم است که به صورت خانوادگی و با هدف تحکیم بنیان خانواده برگزار شده است.

برنامه رالی با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد. وی در این باره گفت: حضور شهروندان در این رقابت ها موجب ترغیب سایر تهرانی ها به حفظ محیط زیست و رعایت موارد مربوطه می کند.

رضایی از معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران تربیت بدنی آقایان و بانوان منطقه 4 با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل اورد. همچنین از رییس برج میلاد به منظور تعامل با سازمان ورزش شهر درای برای برگزاری مسابقات رالی تقدیر کرد. در مراسم اختتامیه مسابقات یادشده به 15 تن از برترین ها جوایزی به رسم بادبود اهدا شد.

ارسال نظر: