سرلشکر فیروزآبادی: عربستان به واسطه ظلم به یمن، موجب نابودی خودش می‌شود

کدخبر: 1003031

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: عده‌ای تندرو و کم‌تجربه در عربستان روی کار آمدند و با استفاده از سلاح‌هایی که آمریکایی‌ها به بهای نفت مجانی به اینها خوراندند، غرور به آنها دست داد و به مردم یمن حمله کردند

سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت مردم دزفول ، از آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول به عنوان مظهر مقاومت و ایستادگی مردم این شهر در هشت سال دفاع مقدس نام برد و افزود: اگر دزفول در جنگ مقاومت نمی کرد جنگ به نفع صدام و حزب بعث پایان می یافت و خبری از استان خوزستان نبود.

وی اظهار کرد:مردم دزفول با مقاومت خود در هشت سال دفاع مقدس موشک های بی شمار حزب بعث را خوار کردند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مردم دزفول به برکت وجود مراجع و مجتهدین که در برخی مواقع تعداد آنها به بیش از چهل نفر می رسید در دوران دفاع مقدس با موشک های بعثی زندگی کرده و با مقاومت خود آنها را خوار کردند.

وی وجود مراجع معنوی فراوان ، حوزه های علمیه و سادات بزرگی چون آیت الله قاضی در دزفول را مایه خیر و برکت مردم این شهر دانست و گفت:باید از دزفول بعنوان شهر دارالمومنین ،شهر مجد الدین قاضی دزفولی نام برد.

همچنین با حضور سرلشکر فیروز آبادی تمبر چهارم خرداد نماد پایداری و مقاومت مردم دزفول رونمایی و از دو کتاب با موضوع مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

سردار سرلشکر فیروز آبادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا وسیما در همایش بزرگداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول ، در جواب اینکه امروز را روز پایداری دزفول نامیدند از مردم دزفول به عنوان انسانهایی با ایمان و صادق یاد کرد.

وی گفت دزفول هم اکنون از نظر جغرافیایی مهمترین نقش را در حفظ خوزستان در برابر هر دشمنی که از ناحیه خاک عراق به ایران بخواهد چشم بدی داشته باشد دارد.

او ادامه داد موقعیت استراتژیک دزفول به همراه حضور مردم فارس و عرب شوش و اندیمشک و در روستاهای غرب کرخه با یک فرهنگ منادی پیروزی برای ملت ایران است.

سردار سرلشکر فیروز آبادی با اشاره به اینکه ما همه ملت ایران و همه مردم خوزستان به مردم دزفول افتخار می کنیم گفت: مردم دزفول بر سر پیمانشان با خدا و بر سر حقی که به نیابت از ملت بر عهده شان گذاشته شده ، پایدار هستند .

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به تحولات منطقه و حمله عربستان به کشور مظلوم یمن و زیاده خواهی کشورهای غربی بخصوص امریکا اوضاع منطقه را چگونه ارزیابی می کنید گفت: بواسطه تحولاتی که در حکومت عربستان بوجود آمده عده ای آدمهای تند رو و کم تجربه روی کار آمدند و با استفاده از سلاحهایی که امریکاییها به بهای نفت مجانی به اینها خوراندند ، غرور به آنها دست داد و به مردم یمن حمله کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عربستان به واسطه این ظلمی که می کند موجب نابودی خودشان میشود.

وی در خصوص توانایی نظامی ایران هم گفت : توان نظامی ایران به برکت رزمندگان اسلام، اهل بیت و رهبری ولایت فقیه بسیار خوب است.

آیین بزرگداشت چهارم خرداد روز دزفول با حضور مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد.

روز چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری دزفول در تقویم ملی ثبت شده است.

ارسال نظر: