مهدی زمانی: حضور هاشمی در ماده ۴۰۰ متر در کنارم، باعث دلگرمی من می‌شود

کدخبر: 1003134

دونده ۴۰۰ متر ایران افزود: با حضور مهاجر شجاعی، دو و میدانی کاران احساس امنیت می‌کنند/ با حضور در مسابقات قطر به ۸۰ درصد آمادگی رسیدم/ امیدوارم از مسابقات چین با مدال بازگردم

به گزارش «نسیم»، دونده 400 متر ایران می گوید از زمانی که مهاجرشجاعی به کادر فدراسیون اضافه شده همه دوومیدانی کاران به نوعی احساس امنیت می کنند و امیدواریم با حمایت های ایشان شرایط بهتر هم شود .

مهدی زمانی در گفت و گو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت : با حضور در مسابقات قطر به 80 در صد آمادگی ام رسیده ام و امیدوارم تا قبل از اعزام به چین به شرایط آرمانی ام نزدیک تر شوم و بتوانم پاسخ خوبی برای کسانی که به من اعتماد کرده اند ، داشته باشم.

وی افزود : در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در ماده 400 متر شرکت می کنم و حضور سجاد هاشمی نیز در کنارم حس دلگرمی و غرور خاصی برایم دارد. او تجربه حضور در مسابقات المپیک را دارد و می تواند کمک خوبی از نظر روحیه برایم باشد. ما رقبای خوبی در طول مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در سال گذشته بودیم و در آغاز فصل امسال هم رقابت خوبی با یکدیدگر داشتیم هرچند به او باختم ولی رقابت شیرینی با هم داشتیم.

شرکت کننده ایرانی لیگ الماس در خصوص رکوردش اظهار داشت : در مسابقات قطر با زمان 46 ثانیه و 48 صدم ثانیه به کار خودم پایان دادم ولی می توانم بهتر از این باشم چرا که من رکورد 46 ثانیه را در کارنامه ام دارم و امیدوارم با یاری خداوند در مسابقات چین با رکورد بهتر و مدال به کشورم بازگردم.

ارسال نظر: