قیمت نفت کوره مصرفی کارخانه‌های سیمان تعیین شد

کدخبر: 1004094

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: حمل نفت کوره از مبادی تأمین بر عهده مصرف‌کنندگان است و قیمت این فرآورده تا اطلاع ثانوی به صورت علی‌الحساب از قرار هر لیتر ١١٣٠ ریال محاسبه می‌شود

به گزارش «نسیم»، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی کارخانه های سیمان را که به دلیل کمبود گاز در ماههای سرد سال مجبور به استفاده از نفت کوره می شوند، تا پایان امسال معادل قیمت گاز مصرفی بخش صنعت و معدن اعلام کرد.

محمد رضا مظلومی تصریح کرد: حمل نفت کوره از مبادی تامین بر عهده مصرف کنندگان است و قیمت این فرآورده تا اطلاع ثانوی به صورت علی الحساب از قرار هر لیتر ١١٣٠ ریال محاسبه می شود.

وی با بیان این که تعیین برآورد سهمیه به وسیله سرویسهای صنعتی و بر مبنای مصارف واقعی و با اعمال کنترل و نظارتهای مستمر انجام می شود، اظهار کرد: فروش نفت کوره به صورت نقدی انجام می شود و در صورت افزایش نرخ مابه التفاوت از تاریخ تصویب دریافت خواهد شد.

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، این مصوبه از سوی هیئت وزیران در تاریخ ٢٦ اسفند ماه ٩٣ برای اجرا به وزارت نفت ابلاغ شده است.

ارسال نظر: