شماره‌های رند همراه اول به حراج گذاشته می‌شود

کدخبر: 1005072

مدیرکل فروش همراه اول از آغاز مجدد فروش شماره‌های رند و مناسب خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی از حراج شماره‌ها آگاه شوند و برای خرید اقدام کنند/ شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ‌گذاری می‌شوند

به گزارش «نسیم»، مهدی غیناقی از برنامه همراه اول برای حراج شماره‌های رند خبر داد.

مدیرکل فروش همراه اول افزود: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات سال 93 دستورالعملی با نام فروش شماره‌های رند (مرتب) و مناسب به تصویب رساند که پس از ابلاغ این مصوبه، لازم بود مکانیزم‌ها و زیرساخت‌ها برای واگذاری شماره‌های رند (مرتب) و مناسب تلفن همراه آماده می‌شد.

وی درباره روال و چگونگی فروش، توضیح داد: طبق آیین‌نامه‌ای که برای این منظور در شرکت ارتباطات سیار تدوین شده، متقاضیان به صورت اینترنتی می‌توانند از موضوع حراج شماره‌های رند آگاه شوند و به صورت آنلاین برای خرید این شماره‌ها اقدام کنند.

غیناقی ادامه داد: شماره‌ها طبق قیمت پایه کارشناسی نرخ گذاری می‌شوند و در حراج شماره کشف قیمت می‌شود و به بالاترین قیمت فروخته خواهد شد.

مدیرکل فروش همراه اول خاطر نشان کرد: آیین‌نامه، ضوابط و زیرساخت‌‌های فنی در همراه اول آماده شده و تست‌های سیستمی نیز انجام شده است که پس از اخذ تائیدیه اجرایی و هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم مرحله جدید واگذاری شماره‌های شماره‌های رند (مرتب) و مناسب همراه اول به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر: