پژمان قلعه‌نویی: از عملکردم راضی نیستم

کدخبر: 1005120

نماینده پرتاب چکش ایران افزود: سطح مسابقات بالا بود و رقبای سرسختی داشتم/ یکی از بهترین پرتاب‌هایم که بالاتر از ۷۳ متر بود به دلیل خطا ثبت نشد/ رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست/ اگر خطا نداشتم مدال برنز دور از دسترس نبود

به گزارش «نسیم» و به نقل از سایت فدراسیون دو و میدانی، پژمان قلعه نویی پس از ایستادن در جایگاه ششمی پرتاب چکش در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح مسابقات در این دوره واقعا بالا بود و رقیبان سرسختی داشتم که کار را برایم سخت کرده بودند .

وی ادامه داد: متاسفانه با بدشانسی هم مواجه شدم و یکی از بهترین پرتاب هایم که بالاتر از 73 متر بود با توجه به خطایی که داشتم ثبت نشد و از رسیدن به مقام بازماندم. با توجه به اینکه مدال برنز این ماده 73 سانتیمتر پرتاب کرد، در صورت نداشتن خطا قطعا می توانستم به مدال برنز برسم.

وی افزود: رقیبان سرسختی چون بودا اشرف امجد و دلشاد نزروف داشتم که از رکورد داران این ماده در رده جوانان آسیا بودند و پرتاب های بسیار خوبی داشتند. این نخستین تجربه حضورم در رقابتهای برون مرزی در رده سنی بزرگسالان بود، اما به هر صورت از عملکردم رضایت نداشتم و می توانستم بهتر از این ظاهر شوم.

قلعه نویی در پایان گفت: با توجه به اینکه 21 ساله هستم و زمان زیادی نیست که وارد رده بزرگسالان شده ام مطمعنم که در دوره های بعد می توانم عملکرد بهتری داشته باشم و حتی روی سکوی آسیا بروم، حتی رسیدن به ورودی المپیک هم دور از دسترس نیست.

ارسال نظر: