پروین برای اجاره پرسپولیس دست به کار شد

کدخبر: 1006095

اسطوره باشگاه پرسپولیس همراه امیر عابدینی مدیر عامل اسبق این باشگاه در جلسه‌‌ای با نمایندگان وزارت ورزش شرایط اجاره سه ساله این باشگاه را بررسی کردند/ سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده اجاره این دو باشگاه غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، دوباره تیم عابدینی و علی پروین دست به کار شدند تا باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند. شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از این است که این دو جلسه‌ای با مسئولان وزارت ورزش برگزار کردند تا شرایط اجاره و یا اسپانسری این باشگاه را بررسی کنند.

عابدینی در تلاش است تا با جذب هدایتی که این روزها به دلیل اینکه نتوانست در مزایده باشگاه پرسپولیس، صاحب این تیم شود حال و روز خوشی ندارد، بتواند زمام امور این باشگاه را برعهده بگیرد و از ظرفیت علی پروین نیز در این کار استفاده کند.

علی پروین که در گذشته در تیم مدیریتی این باشگاه قرار داده است امیدوار است با پول هدایتی و مدیریت عابدینی دوباره مثلث همیشگی خود را درست کنند و مسئولیت این باشگاه را برای فصل بعد بگیرند هرچند که شنیده شده هدایتی به این دلیل که پروین در مزایده باشگاه پرسپولیس از وی حمایت نکرده و به تیم رقیب(بهنام پیشرو کیش) پیوسته دل خوشی ندارد ولی باید اندکی صبر کرد تا ببینیم وضعیت این تیم در آینده چه می‌شود و آیا این سه نفر می‌توانند تیم بحران زده پرسپولیس را از این حالت خارج کنند.

ارسال نظر: