حمزه‌زاده: فروشگاه جدید سوره مهر پناهگاه ناشران جبهه فرهنگی انقلاب است

کدخبر: 1007303

مدیر انتشارات سوره مهر در افتتاح فروشگاه این انتشارات گفت: مصادف شدن افتتاح این فروشگاه با تشییع غواصان شهید ما را بر هدف‌مان که مروج کتاب‌های جبهه فرهنگی انقلاب باشیم، مصمم‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد حمزه زاده، رئیس انتشارات سوره مهر در افتتاح فروشگاه سوره مهر در خیابان انقلاب گفت: انتشارات سوره مهر امروز فروشگاه اش را در بزرگ ترین پایانه کتاب افتتاح کرده است و امیدواریم این کار قدم موثری باشد تا کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیشتر دیده شود.

وی افزود: این فروشگاه قرار است تا فقط مروج کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشد و رقابتی با ناشرانی که همه نوع کتاب در این خیابان عرضه می کند، نداشته باشد.

مدیر انتشارات سوره مهر گفت: امیدمان این است که این فروشگاه بتواند پناهگان ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشد. مصادف شدن افتتاح این فروشگاه با تشییع 175 غواص شهید ما را بر تصمیم مان محکم تر می کند که به آرمان ها و اهداف آنها وفادار باشیم و کتابی از این فروشگاه بیرون برود که مروج این هدف باشد.

در ادامه مرتضی سرهنگی، نویسنده که میز پیشنهاد نویسنده اولیه این فروشگاه به پیشنهاد او پر شده است، گفت: افتتاح این فروشگاه نشان می دهد که حوزه هنری از درون بزرگ می شود.

وی با اشاره به خاطره ای از یکی از کتاب های این انتشارات گفت: آقای خاموشی نکته خوبی را با نقل قول از مقام معظم رهبری گفتند. ما در این کتاب باید بمیریم.

سرهنگی گفت: خون این شهدا قابل احترام است و ادبیات این انقلاب ادبیاتی قابل احترام است چون با خون شهدا به دست آمده است.

ارسال نظر: