علی نصیریان: هیچ دولتی حاضر نمی‌شود مراکز سری خود را برای بازرسی در اختیار کسی قرار دهد

کدخبر: 1008537

این بازیگر پیشکسوت درخصوص روند مذاکرات هسته‌ای و درخواست‌های غیرمتعارف غربی‌ها به «نسیم» گفت: تمام این بهانه جویی‌ها از سر زورگویی است که اجازه نمی‌دهد منطق بر حرف‌هایشان حاکم شود

علی نصیریان، پیشکسوت بازیگری درخصوص روند مذاکرات هسته ای و درخواست گروه 1+5 مبنی بر مصاحبه از دانشمندان هسته ای و بازدید از مراکز نظامی کشور به خبرنگار «نسیم» گفت: این ها همه به زورگویی های آنها ختم می شود که این زورگویی ها به آنها اجازه نمی دهد که منطق را بر حرف هایشان حاکم کنند و براساس منطق صحبت کنند. البته سیاستمداران ما نیز به درستی دارند کار می کنند که ان شالله این تلاش های آنها به نتیجه خوبی ختم شود.

این بازیگر سینما و تئاتر درخصوص بهانه جویی ها و زیاده خواهی های طرف مقابل افزود: هیچ ملت و دولتی حاضر نمی شود که مراکز سری خود را برای بازرسی در اختیار کسی قرار دهد. آنها ادعا دارند که ما بر اساس شک هایی که در گذشته نسبت به ما دارند این درخواست ها را دارند ولی خب این دلیل نمی شود که هر کاری که دلشان بخواهد انجام دهند و از هر کجایی که دلشان بخواهد بازدید به عمل رسانند.

نصیریان افزود: سیاستمداران ما در حال حاضر بیشترین تلاش خود را دارند انجام می دهند تا بتوانند این مشکل را به بهترین نحو حل کنند و به سرانجام برسانند و در نهایت به آرامش ملت ختم به خیر شود.

ارسال نظر: