۱۰ تیر آخرین مهلت ثبت‌نام مدارس ابتدایی شاهد

کدخبر: 1008600

مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گفت: اطلاعات ۱۳ هزار دانش آموز از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط سیستم "سجا" تایید شد/ مدارس از طریق پیامک و ایمیل نتیجه ثبت نام را به اطلاع اولیا می‌رسانند

محمدحسین کفراشی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام شد اظهار کرد: در پایه اول ابتدایی بیش از 55 هزار ثبت نام انجام شده که ظرفیت قبولی ما 27 هزار نفر بود.

وی بااشاره به اعلام نتایج پذیرفته شدگان گفت: خانواده‌ها با مراجعه به سامانه ثبت‌نام "سجا" به نشانی www.saja.medu.ir و درج کدملی و سریال شناسنامه می‌توانند نتایج را رویت کنند. البته مدارس نیز از طریق پیامک و ارسال ایمیل نتایج را به اطلاع اولیا می‌رسانند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرفته شدگان تا 10 تیرماه فرصت دارند به مدرسه محل قبولی مراجعه و مدارک خود را برای بررسی صحت و سقم آن ارائه دهند عنوان کرد: در صورتی که مدارک ارائه شده متقن نباشند، افراد ذخیره را جایگزین خواهیم کرد.

کفراشی افزود: هدف ما این بود که پوشش حداکثری را برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مدارس شاهد داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و اطلاعات 13 هزار دانش آموز از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط سیستم سجا تایید شد. همچنین بیش از 20 هزار نفر از خانواده رزمندگان و بستگان درجه دو شهدا هم ثبت نام کرده اند. البته ممکن است برخی چند شاخصه ایثارگری داشته باشند. به عنوان مثال اگر یک شخص دارای سه شاخصه ایثارگری باشد، سیستم سه نفر را ثبت می‌کند و علت تفاوت آمارها با میزان پذیرش در همین است.

ارسال نظر: