سریال "نفس گرم" به نیمه‌راه رسید

کدخبر: 1010707

تولید این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور به نیمه راه تصویر برداری نزدیک شد/ تهیه‌کنندگی "نفس گرم" به عهده سید محمود رضوی است

به گزارش «نسیم»، تولید مجموعه تلویزیونی نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور به نیمه راه تصویر برداری نزدیک شد.

نفس گرم در حال حاضر بیش از 40 درصد از مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون این مرحله از کار با ضبط سکانس های مربوط به لوکیشن منزل "بهرام" با بازی رحیم نوروزی ادامه دارد.

با اتمام ضبط سکانس های مربوط به لوکیشن خانه بهرام، گروه برای ادامه فیلمبرداری دوباره در لوکیشن خانه ملیحه با بازی مرجانه گلچین در خیابان آفریقای تهران مستقر می شوند.

این مجموعه که تهیه کنندگی آنرا سید محمود رضوی برعهده دارد، براساس فیلمنامه مشترکی از محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی در30 قسمت برای پخش از شبکه یک تهیه و تولید می شود. نفس گرم دارای مضمونی اجتماعی است و داستان حول محور زندگی زنی میانسال و مومن به نام "ملیحه" روایت می شود. مرجانه گلچین، رحیم نوروزی، رویا تیموریان، حامدکمیلی، سیما تیرانداز، نیلوفرخوش خلق، محمود پاک نیت و رامین راستاد از بازیگران اصلی سریال نفس گرم هستند. مجموعه تلویزیونی "نفس گرم" قرار است پس از سریال "تعبیر وارونه یک رویا" که بعد از ماه مبارک رمضان پخش می شود، به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از : مشاور تهیه و مدیرتولید مرتضی متولی، دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه ریزی لیلارنگرزان، برنامه ریز سیدجوادحسینی، منشی صحنه مرجان تاجیک، مدیرتصویربرداری: فریبرز سیگارودی ، طراح گریم مجید اسکندری، صدابردار کامران کیان ارثی، طراح صحنه ولباس مجید لیلاجی، مدیرتدارکات محمداسماعیل کلبی آبادی، پشتیبانی تولید مهدی جهانگیری عکاس مهدی دلخواسته، مدیرصحنه مسعود اسماعیلی، امور مالی سولماز رئوف، سینه موبیل سعید فکری و مسئول هنروران حمید بخشی نژاد.

ارسال نظر: