۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

کدخبر: 1012699

فرمانده انتظامی سراوان: ماموران در سه روز گذشته ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۱۶ قاچاقچی، موفق به کشف ۲۷ هزار لیتر نفت گاز قاچاق شدند/ فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز: ۲۳ هزار لیتر نفت گاز قاچاق کشف شد

به گزارش «نسیم»، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در این باره اظهار داشت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و هدر رفت سرمایه ملی، ماموران انتظامی این شهرستان کنترل خودرو های عبوری را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محسن داودی افزود: در این راستا ماموران در سه روز گذشته ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودرو وانت و دستگیری ۱۶ نفر قاچاقچی سوخت، موفق به کشف ۲۷ هزار لیتر نفت گاز قاچاق شدند.

وی تاکید کرد: کاهش فرصت های شغلی و پایین آمدن انگیزه کار و فعالیت های سالم اقتصادی ارمغان شوم قاچاق کالا و سوخت بر اقتصاد استان است که از شهروندان انتظار می رود با همکاری اطلاعاتی خود، پلیس را یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از توقیف تانکر نفتکش حامل ۲۳ هزار و ۵۳۰ لیتر نفتگاز قاچاق خبر داد.

سرهنگ دوم حسن آشیانی گفت: ماموران ایست و بازرسی "میل نادر" در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه تانکر کشنده، مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این تانکر کشنده ۲۳ هزار و ۵۳۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز را کشف کردند.

سرهنگ آشیانی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر: