وهابیون عربستان سه هزار رساله دکترا در رد شیعه نوشته‌اند

کدخبر: 1012700

آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی اظهار داشت: ما امروز در حال جنگ نرم تمام عیار با دشمنان اسلام که وهابیت شعبه‌ای کوچکی از این دشمنان است، هستیم

به گزارش «نسیم»، آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت در بازدید از نمایشگاه قرآن نوآوری ارائه شده در بخش‌های محتوایی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: اشخاصی که برای معرفی آثار در بخش‌های مختلف به کار گرفته شده‌اند افراد توانمندی هستند.

تولیدات قرآنی خود را در فضای مجازی تبلیغ کنیم

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن فرصتی برای معرفی آثار فضای مجازی است، افزود: بهتر است مطالب ارزشمند قرآنی را به فضای مجازی هم انتقال دهیم. به این نمایشگاه تنها نباید کفایت کرد چرا که امروزه وقتی وهابیت یک درمانگاه کوچک در یک روستای دوردستی می‌سازد در شبکه‌های مختلف در بوق و کرنا تبلیغ می‌کنند درحالی که ما با این میزان تولید ارزشمند قرآنی تبلیغ مناسبی نمی‌کنیم.

آیت‌الله حسینی قزوینی با اشاره به اینکه وهابیون شبکه اطلاع رسانی بسیار قوی در مقابله و رد شیعه راه اندازی کرده‌اند، اظهار داشت: تنها در عربستان سعودی 3 هزار رساله دکترای ضد شیعه در دانشگاه‌های مختلف مانند ام القرا، محمدبن سعود، جامعه الاسلامیه مدینه در رد عقاید شیعه نوشته شده است و به طور مداوم مطالب این تحقیقات در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود.

اطلاع‌رسانی و بصیرت افزایی بهترین راه مقابله با وهابیت است

وی با بیان اینکه جامعه شیعه موظف است در مقابله با وهابیت سیستم اطلاع رسانی خود را بیش از پیش فعال کرده تا بتوانیم حقانیت شیعه را به جهانیان اثبات کنیم، گفت: ما امروز در حال جنگ نرم تمام عیار با دشمنان اسلام که وهابیت شعبه‌ای کوچکی از این دشمنان است، هستیم و بهترین راه مقابله با این دشمنان اطلاع‌رسانی و بصیرت افزایی است که باید در این عرصه با تمام قوا عمل کنیم.

مدیر شبکه جهانی ولایت با اشاره به لزوم تشکیل ستادی متمرکز برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام، خاطر نشان کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه می‌تواند ستادی را پایه‌گذاری کند که از طریق آن تمامی فعالیت‌های انجام شده یا در شرف انجام را از طریق رادیو، تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم برساند، البته نباید این اطلاع رسانی به اخبار مرکز مدیریت ختم شود.

وی در مورد فعالیت‌های شبکه جهانی ولایت نیز تصریح کرد: خوشبختانه امروز به گفته مسئولان صدا و سیما شبکه جهانی ولایت حداقل 50 میلیون بیننده در پنج قاره جهان دارد که البته ما در تلاش هستیم که تعداد این بیننده‌ها را افزایش دهیم.

آیت‌الله حسینی قزوینی با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه جهانی ولایت تنها شبکه جهانی شیعه در مقابله با سیل گسترده شبکه‌های وهابی است، افزود: در برنامه‌های زنده شبکه خیلی از برادران اهل سنت با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند اگر شبکه شما و اطلاع‌رسانی‌تان نبود ما هم الان در کنار داعش در عراق و سوریه می‌جنگیدیم، اما اطلاع‌رسانی شبکه ولایت باعث شد ما با نیات خبیث وهابیت و داعش آشنا شویم.

مسلمانان باید برای اثبات حقانیت خود در برابر وهابیت تلاش کنند

وی در مورد بخش حوزوی نمایشگاه اظهار داشت: خوشبختانه در تمام غرفه‌ها شاهد نوآوری‌های زیادی بودیم و نیز در بحث ارائه فعالیت‌ها نیز غرفه‌داران عملکرد بسیار خوبی دارند، اگر این فعالیت‌ها در فضای مجازی نیز در اختیار عموم قرار گیرد مطمئناً تأثیر به سزایی خواهد داشت.

مدیر شبکه جهانی ولایت تأکید کرد: متأسفانه امروز وهابیت با یک سیستم اطلاع رسانی قوی و با تمام قوا در مقابل شیعه در حال فعالیت است و طبق آخرین آمار تاکنون فقط در عربستان سعودی نزدیک به سه هزار رساله دکترا در رد شیعه نگارش شده است و این رساله‌ها در شبکه‌های گسترده وهابیون در حال اطلاع رسانی است، ما باید در جهت اثبات حقانیت شیعه با آن‌ها مقابله کنیم و همانطور که گفتم بهترین راه مقابله با آن‌ها ایجاد سیستم اطلاع‌رسانی قدرتمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر: