قزوه دبیر هنری پنجمین جشنواره شعر انقلاب شد

کدخبر: 1013850

فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه شاعر و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری را به عنوان دبیر هنری پنجمین دوره جشنواره شعر انقلاب انتخاب کرد

به گزارش «نسیم»، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری طی حکمی علیرضا قزوه شاعر و مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری را به عنوان دبیر هنری پنجمین دوره جشنواره شعر انقلاب انتخاب کرد.

در حکم صادره از سوی معاون هنری حوزه هنری چنین آمده است:

« جناب آقای علیرضا قزوهاحتراماً، نظر به شایستگی های ارجمند و تجربه های ارزشمند و نقش و جایگاه درخشان جنابعالی در سپهر شعر انقلاب اسلامی؛ به موجب این حکم به عنوان دبیر هنری پنجمین جشنواره شعر انقلاب منصوب می‌شوید.

شعر انقلاب همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ شعری است در خدمت عدالت و انسانیت، شعری است در خدمت وحدت و رفعت ملی و بالاخره شعری است در خدمت پیشرفت همه جانبه انسان‌سازی به معنای واقعی کلمه.

انشالله از رهگذر همت، تلاش و درایت جنابعالی و با قرار دادن تعریف مذکور از شعر انقلاب در پیشانی اهداف و موضوعات این جشنواره، گامی مؤثر در جهت معرفی، تقویت و اعتلای هرچه بیشتر شعر انقلاب برداشته شود.»

علیرضا قَزوه نویسنده و شاعر معاصر ایرانی است. او از جمله شاعران حوزه انقلاب و دفاع مقدس شمرده می‌شود. از وی تا به حال مجموعه اشعار بسیاری منتشر شده است. قزوه از اردیبهشت ۱۳۹۲، مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری را بر عهده گرفت، وی همچنین در دوره‌ای مسؤولیت صفحهٔ ادبی روزنامهٔ اطلاعات (بشنو از نی)، دبیری نخستین جشنواره بین المللی شعر فجر و رایزنی فرهنگی ایران در هندوستان را بر عهده داشت.

ارسال نظر: