بهای نفت برنت امروز اندکی افزایش یافت

کدخبر: 1016666

به دنبال انتشار اطلاعاتی درباره کاهش ذخایر نفت خام آمریکا، بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با ۳۲ سنت افزایش ۵۳ دلار و ۷۰ سنت معامله شد

به گزارش «نسیم»، به دنبال انتشار اطلاعاتی درباره کاهش ذخایر نفت خام آمریکا ، تحلیلگران امروز پنجشنبه از افزایش بهای نفت در بازار آسیا خبر دادند.

بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه سپتامبر با 13 سنت افزایش به 48 دلار و 92 سنت رسید.

بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز 32 سنت افزایش یافت و هر بشکه 53 دلار و 70 سنت معامله شد.

بهای نفت در پی آن رو به افزایش گذاشت که اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر نفت خام این کشور در هفته منتهی به 24 ژوئیه چهار میلیون و 200 هزار بشکه کاهش داشته است و این میزان کاهش بیش از پیش بینی ها بوده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین اعلام کرد تولید نفت این کشور در این هفته کاهش یافته است و این امر تا حدودی به افزایش بهای نفت که به دنبال عرضه بیش از حد آن به بازار روند نزولی پیدا کرده بود کمک کرده است.

معامله گران در همین حال در انتظار برنامه های بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره به دنبال نشست دو روزه سیاستگذاران این بانک هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور ،یک تحلیلگر اقتصادی اعلام کرد با توجه به اینکه افزایش نرخ بهره به شدت بهای اقلام و کالاها را تحت تاثیر قرار خواهد داد بازار از نزدیک اقدام بانک مرکزی آمریکا را دنبال می کند.

اکثر تحلیلگران پیش بینی می کنند نرخ بهره ماه سپتامبر یا دسامبر امسال افزایش یابد.

ارسال نظر: