هیئت رسیدگی به شکایات مناقصات در معاونت حقوقی ریاست جمهوری تشکیل می‌شود

کدخبر: 1017145

معاون حقوقی ریاست جمهوری: در این هیئت نمایندگانی از این معاونت، وزارت اقتصاد، اتاق بازرگانی و قوه قضائیه حضور دارند و به شکایات بخش دولتی و خصوصی در زمینه برگزاری مناقصات رسیدگی می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما خانم الهام امین زاده عصر امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنایع ارومیه گفت: با هدف حمایت از سرمایه گذاران ورسیدن به توسعه، قوانین و مقرراتی که مخل کسب و کار باشد شناسایی و حذف خواهد شد.

معاون حقوقی ریاست جمهوری افزود: با شفاف سازی قوانین و مقررات و اجرای دقیق آنها و با تصویب آیین نامه اجرایی قانون دسترسی آزاد به اطلاعات و داشتن امنیت حقوقی کمک قابل توجهی به فعالیتهای اقتصادی،تجاری و تولیدی کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی در اولویت برنامه های توسعه ای تیم اقتصادی دولت قرار دارد اضافه کرد : با تشکیل و اجرایی شدن سیاستهای پنجره واحد بسیاری از مشکلات ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری حل خواهد شد.

خانم امین زاده از تشکیل هیئت رسیدگی به شکایات مناقصات در معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این هیئت نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی ، اتاق بازرگانی،قوه قضاییه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری حضور دارند وبه شکایات بخش دولتی و خصوصی در زمینه برگزاری مناقصات رسیدگی می کنند.

معاون حقوقی ریاست جمهوری افزود: تاکنون 23 شکایت از چگونگی برگزاری مناقصات در این هیئت مطرح شده است.

ارسال نظر: