بهای نفت برنت امروز ۳۱ سنت افزایش یافت

کدخبر: 1017938

بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه سپتامبر ۳۱ سنت افزایش یافت و به ۴۶ دلار و پنج صدم سنت رسید/ هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز با ۳۱ سنت افزایش ۵۰ دلار و ۳۰ سنت به فروش رسید

به گزارش «نسیم»،‌ بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه سپتامبر 31 سنت افزایش یافت و به 46 دلار و پنج صدم سنت رسید.

حال آنکه هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر 31 سنت افزایش قیمت داشت و 50 دلار و 30 سنت به فروش رسید.

بهای نفت پیش از آنکه در آستانه انتشار تازه ترین گزارش وزارت اطلاعات انرژی آمریکا درباره میزان ذخایر نفت خام این کشور اندکی افزایش پیدا کند به مدت سه دوره روند نزولی داشت.

دانیل آنگ تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور می گوید تولید نفت خام آمریکا احتمالا کاهش یافته است و این مسئله به افزایش بهای نفت کمک خواهد کرد.

اطلاعاتی که هفته گذشته در آمریکا منتشر شد از کاهش ذخایر نفت خام آمریکا به 459 میلیون و 700 هزار بشکه در هفته منتهی به 24 ژوئیه حکایت داشت که پایین ترین میزان از ماه مارس بود.

تولید نفت این کشور نیز در این مدت بالغ بر نه میلیون و 410 هزار بشکه در روز بودکه پایین ترین میزان در بیش از دو ماه گذشته بشمار می رود.

کاهش ذخایر نفت خام آمریکا موجب بالا رفتن حجم تقاضا در این کشور به عنوان مصرف کننده بزرگ نفت خام در جهان و دومین مصرف کننده بزرگ انرژی پس از چین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور ، معامله گران همچنین در انتظار انتشار گزارشی درباره بازار کار آمریکا در ماه ژوئیه هستند که احتمال می رود افزایش ارزش دلار را به دنبال داشته باشد و این مسئله منوط به آن است که معامله گران به این نتیجه برسند که بانک مرکزی آمریکا ممکن است به زودی نرخ بهره را افزایش دهد.

ارسال نظر: