رحیم‌صفوی: در این برهه حساس، حفظ و تقویت امنیت ملی و مصالح کشور، از رسانه‌ها مورد انتظار است

کدخبر: 1018310

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت و تصریح کرد: بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام مرهون خبرنگاران خستگی‌ناپذیری است

به گزارش «نسیم»، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفدهم مردادماه یادآور شهادت شهیدمحمد صارمی و یادآور تلاش و کوشش انسان‌های ارزشمندی است که در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم میهن عزیزمان ایران فعالیت می‌نمایند.

در این پیام مندرج است: بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی‌ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادهای انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌نمایند.

در این پیام همچنین نوشته شده است: یقیناً اطلاع‌رسانی صادقانه، اگاهانه و به موقع و برخورد هوشمندانه با مسائل منطقه‌ای و تروریسم رسانه‌ای خصوصاً در مسائل منطقه‌ای و واقعیات یمن، عراق، سوریه و تقابل با جلوه‌های جهالت مدرن، صحنه آزمونی برای اصحاب رسانه است.

این پیام می‌افزاید: امروز انتظار آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل و فراهم‌سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسئولین و ملت شریف ایران اسلامی است.

در این پیام تصریح شده است: بی‌تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی، حفظ و تقویت امنیت ملی، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها، از رسانه‌ها مورد انتظار است.

در انتهای این پیام آمده است: از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه‌های نوشتاری و تصویری که مجدّانه در سنگر اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌نمایم و سلامت و موفقیت یکایک این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر: