امین حیایی: خبرنگاری شغل مقدسی است

کدخبر: 1018546

تعدادی از هنرمندان سینما وتلویزیون در گفتگو با «نسیم» ضمن تبریک به فعالان رسانه به مناسبت روز خبرنگار از سختی و ویژگی های این حرفه سخن گفتند

به گزارش خبرنگار سینمایی «نسیم»، جمعی از بازیگران سینما وتلویزیون 17 مرداد روز "خبرنگار " را به دست اندرکاران این حوزه بالاخص خبرنگارن سینمایی تبریک گفتند که در زیر نمونه های آن را مشاهده می کنید.

امین حیایی که به تازگی بازی در "انتهای خیابان مهر" کامران قدکچیان را به پایان رسانده، گفت: در تمامی این سالها که در عرصه سینما وتلویزیون حضور داشتم از نزدیک شاهد تلاش های زیاد و ممتد دوستان اصحاب رسانه بوده ام که برای تمامی این دوستان که در این عرصه فعالیت می کنند، حرفه خبرنگاری شغل مقدسی است که فعالان آن با صبر و سخت کوشی از پس هر کار مهمی برمی آیند.

نیلوفر خوش خلق بازیگر وهمسر امین حیایی هم در این رابطه عنوان کرد: با خبرنگاران سینمایی ایران همواره رابطه خوب و پیوسته ای داشتم، لذا تمامی فعالان این صنف از عاشقان سینمای کشورمان به حساب می آیند و کمک زیادی به جامعه بازیگران می کنند که باید از آنها بابت اخلاص نیتشان تشکر به عمل آورد.

رضا داوود نژاد هم از زحمات خبرنگاران جهت انتقال ونشر درست خبرهای سینمایی تشکر کرد و گفت: جامعه خبرنگاران یکی از دلسوزترین و پاکترین صنف های کشور هستند، امیدوارم این عزیزان همواره در کار وشغل خود موفق باشند، چرا که موفقیت آنها ارتباط مستقیمی با کیفیت آثار سینمایی وتلویزیونی دارد.

سمانه پاکدل بازیگر "معراجی ها " نیز حرفه خبرنگاری را شغل سخت وطاقت فرسایی دانست و عنوان کرد: شاید بخشی از مردم خیال می کنند که خبرنگاران شغلی راحتی دارند، درصورتی که افراد حاضر در این صنف آنقدر درگیر انجام وظیفه خود هستند که به عنوان مثال در جشنواره فیلم فجر از صبح زود تا ساعت های پس از نیمه شب همچنان مشغول اطلاع رسانی اخبار هستند، بابت تمامی این زحمات به تک تک خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک و شاد باش عرض می کنم.

اما امیر محمد زند بازیگر هم ضمن اعلام تبریک به اهالی رسانه، تاکید کرد: حرفه خبرنگاری یکی از مهم ترین مشاغل صنفی محسوب می شود که در حیطه وظایف خود از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند. شخصا همیشه ارتباط خوبی با دوستان مطبوعاتی داشتم و معتقدم حسن انجام رسالت شغلی و پاکی فطرت جزو ذات ساده وبی آلایش خبرنگاران کشورمان به حساب می آید.

در پایان روزبه معینی بازیگر سریال "آمین" در آخر به خبرنگار سینمایی «نسیم»،گفت: خودم شانس این را داشتم که در حرفه خبرنگاری و روابط عمومی برخی از آثار تلویزیون فعالیت کنم و با دوستان مطبوعات آشنا شوم، به هرجهت وجود خبرنگار در هرصنفی موجب جلوگیری از برخی ناهنجارهای صنفی می شود. من هم به نوبه خودم به تمامی اهالی مطبوعات ورسانه روز خبرنگار را تبریک وشادباش می گویم.

ارسال نظر: