روایت تهیه کننده "اشیاء در آیینه" از بی رغبتی به اکران اولین اثر نرگش آبیار

کدخبر: 1018725

محمد حسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم "اشیاء در آیینه" به «نسیم» گفت: : آن زمان بیشتر حضور ستاره ها در فیلم ها برای پخش کنندگان تعیین کننده بود، از سویی ما نیز گروه جوانی بودیم به همین دلیل فیلم ما در سال ۹۱ اکران نشد

محمدحسین قاسمی در گفتگو با «نسیم»، گفت: فیلم «اشیاء در آینه» در سال 1391 ساخته شده و قرار بود همان سال اکران شود، ولی به علت تمایل نداشتن پخش کنندگان قراردادی برای اکران آن نبستیم .

وی ادامه داد: آن زمان بیشتر حضور سوپراستارها در فیلم ها برای پخش کنندگان تعیین کننده بود، از سوی دیگر نیز ما گروه جوانی بودیم به همین دلیل فیلم ما در سال 91 اکران نشد .

تهیه کننده فیلم «شیار 143» اظهار داشت: بعد از تشکیل گروه هنر و تجربه علم الهدی لطف داشت و خودش تقاضای فیلم «اشیاء در آیینه» را مطرح کرد و ما نیز استقبال کردیم تا این فیلم در گروه هنر و تجربه اکران شود .

قاسمی با بیان اینکه معتقدم هر فیلمی یک تجربه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: البته هنر و تجربه در سینما تعاریف خاص به خود دارد، با این حال عقیده دارم که ما در هنر به طور مدام در حال تجربه کردن هستیم، البته از نگاه تجربه و هنر این فیلم، اثری تجربی محسوب می شود .

ارسال نظر: