قائم‌مقام دبیرکل مؤتلفه: حزب همه سرمایه‌اش را برای رساندن جریان اصولگرایی به وحدت گذاشته

کدخبر: 1019151

امانی اظهار داشت: باید چهره‌هایی را انتخاب کنیم که دغدغه داشته باشند، پای کار بیایند و وقت بگذارند و برایشان فرق کند چه اتفاقی دارد می‌افتد/ شبکه‌های اجتماعی در توزیع خبر تحول ایجاد کرده

به گزارش «نسیم»، محمدعلی امانی قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی که در جمع تحریریه نشریه شما حاضر شده بود اظهار داشت: موضوع کادرسازی این‌گونه نیست که برای دبیر استانی یک دستورالعمل صادر کنیم و بگوییم در این زمینه‌ها کادرسازی کنید. باید میدان عمل داد، اگر پیام برادران و خواهران خود در سراسر کشور را از طریق رسانه خودمان منتقل کنیم، موجب شناخت در استان و شهرستان می‌شود و میدان عمل برای او ایجاد می کند.

امانی با ذکر خاطراتی از چهره‌هایی همچون شهیدان بهشتی و اسلامی و نیز مرحومین شفیق و عسکراولادی که با میدان‌دادن برای نقد و اظهارنظر به جوانان آنها را به حضور تشویق می‌کردند، خاطرنشان کرد: این بینش است که می‌تواند کادرسازی و انسان‌سازی کند. معتقدم اگر یک کار زیربنایی تشکیلاتی داشته باشد، می‌تواند اثرگذار و موفق باشد. با لطف خدا حزب مؤتلفه اسلامی یک سرمایه بسیار ارزشمندی را در این زمینه دارد، هم به ‌لحاظ حضور بزرگان و شهدایی از کادرهای اصلی آن که معتقدیم نزد خدای تبارک و تعالی روزی می‌گیرند و ما را رها نمی‌کنند و ما را از دعای‌شان بی‌نصیب نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بعضی از تشکیلات‌ هستند که پنج نفر شورای مرکزی دارند، اما تمام این پنج نفر به دنبال کار تشکیلاتی هستند؛ ابراز داشت: ان‌شاءالله ظرف چند ماه آینده مجمع عمومی برگزار می‌شود که دوستان ما در تحریریه نشریه شما باید بتوانند در این زمینه هم حرکت موثری را برنامه‌ریزی کنند. اگر بتوانیم شورای مرکزی را که 30 عضو و پنج علی‌البدل دارد، از افرادی انتخاب کنیم که دغدغه احیای کار تشکیلاتی را داشته باشند به اعتقاد ما اثرگذاری آن به مراتب بالاتر است. الان در شورای مرکزی بزرگانی هستند که اسمشان برای ما سرمایه است. اما واقعیت فعلی در پایان دوره دهم این است که حضور این چهره‌ها کمتر شده است. مرحوم عسکراولادی، مرحوم پرورش، مرحوم شفیق، مرحوم حاج حیدری، شهید لاجوردی و... همه برای ما یک سرمایه بودند و هنوز داریم از آن سرمایه می‌خوریم. باید چهره‌هایی را انتخاب کنیم که دغدغه داشته باشند، پای کار بیایند و وقت بگذارند. برایشان فرق کند چه اتفاقی دارد می‌افتد. اعتقادم این است که دوستان دیگری که بیایند و مسئولیت بپذیرند، خیلی بهتر و اعتقادی‌تر از ما کار را دنبال کنند و ان‌شاءالله شما هم بتوانید منشاء برکات باشید و کار بسیار شایسته و خوبی را در خور شان شهدا و بزرگان مؤتلفه و کلا شخصیت یک تشکیلات دینی که پای کار انقلاب و مبانی اعتقادی ایستاده است، انجام بدهید و پای کار بایستید.

امانی با اشاره به تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی و تحولی که در عرصه توزیع خبر در چند سال اخیر پدید آمده است؛ یادآور شد: این قدرت و قوت را هیچ‌کسی نفی نمی‌کند و امروز کار تشکیلاتی رو به همین موضوعات می‌رود.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: امروز حزب همه سرمایه‌اش را برای رساندن جریان اصولگرایی به وحدت گذاشته است. شما در خط مقدم هستید و ان‌شاءالله شهدا هم شما را دعا می‌کنند.

ارسال نظر: