کوشکی: "رمز و راز ملکه" به منافع ملی پایبند است

کدخبر: 1019153

این پژوهشگر فرهنگی گفت: این فیلم مستند کار قابل توجهی فراروی جامعه دانشگاهی است که به نظرم مخاطبان اصلی آن هستند، ولی می تواند مورد توجه مخاطبان عام نیز قرار گیرد

به گزارش « نسیم» دکتر محمد صادق کوشکی، استاد دانشگاه و پژوهشگر فرهنگی با اعلام این مطلب افزود: ساخت چنین مستندی جای امیدواری است و ارزش خاصی دارد. امیدوارم ساخت چنین مستند هایی تداوم داشته باشد. از سوی دیگر این مستند به منافع ملی و اصول سیاست خارجی کشور پایبند و وفادار بوده است، بدون اینکه بخواهد این وفاداری تبدیل به رفتار های عاطفی و احساسی شود.

او افزود: مستند "رمز و راز ملکه" از چند نظر قابل توجه است، یک از نظر ساختار، ما پیش از این کمتر شاهد مستند های آرشیوی بودیم، مستند هایی که برپایه تصاویر آرشیوی هستند.

این پژوهشگر فرهنگی افزود: به نظرم می شد در بخش پژوهش کار مخصوصا در جایی که نسبت انگلستان با منطقه و کشورما بررسی می شد، کار بیشتری شود و پژوهش قوی تری صورت گیرد. ان شالله سازندگان مستند در کار های آینده خود از نظر مشاوران بهره بیشتری بگیرند.

کوشکی در پایان گفت: در مجموع کار قابل توجه و مستندی فراروی جامعه دانشگاهی است که به نظرم مخاطبان اصلی آن هستند، ولی می تواند مورد توجه مخاطبان عام نیز قرار گیرد.

لازم به ذکر است مستند «رمز و راز ملکه» به کارگردانی مهدی نقویان از تولیدات مرکز مستند سازی حوزه هنری است، مراسم رونمایی از این مستند روز 27 مرداد ماه در سالن مرحوم امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: