نجمه خدمتی: از کسب سهمیه المپیک احساس غرور کردم

کدخبر: 1019186

بانوی المپیکی تیراندازی ایران در گفتگو با «نسیم» افزود: اردوی آلمان در کسب این نتیجه خیلی تاثیرگذار بود و امیدوارم اردوهای برون مرزی‌مان لغو نشود/ تمرینات ما نسبت به حریفانمان خیلی کم است

بانوی المپیکی تیراندازی ایران بعد از کسب عنوان سوم مسابقات جام جهانی آذربایجان و کسب سهمیه المپیک 2016 به «نسیم» گفت: با توجه به اردوهایی که پیش از این داشتیم و همچنین اردوی آلمان موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک شدم.

وی افزود: این رقابت‌ها آخرین فرصت جهانی برای کسب سهمیه المپیک بود و من با تمریناتی که انجام داده بودم برای پیکار در چنین رقابتی آماده بودم.

خدمتی به شرایط بد مالی فدراسیون تیراندازی اشاره کرد و افزود: با وجود شرایط بد مالی فدراسیون تمام تلاشمان را کردیم تا مدال و سهمیه این بازی‌ها را کسب کردیم.

بانوی المپیکی ایران اظهار داشت: تاکنون غیر از چین هیچ کشوری موفق نشده است سه نفر در فینال داشته باشد که من و احمدی و جام بزرگ به چنین موفقیتی دست یافتیم.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی آلمان در مسابقه تفنگ خفیف چقدر اثرگذار است و آیا می‌توانید در این ماده نیز موفق عمل کنید و سهمیه بگیرید؟ گفت: تمرین در آلمان تاثیرگذار است چون اصلا فشنگ نداشتیم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که مسابقه فردا چگونه برگزار می‌شود. اگر شرایط خوب باشد می‌توانیم سهمیه بگیریم.

خدمتی افزود: از آنجایی که آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک است تیراندازان زیادی در مسابقه فردا شرکت می‌کنند و تمرینات ما نسبت به حریفانمان خیلی کم است اما می‌توانیم موفق باشیم.

وی اظهار داشت: وقتی سهمیه المپیک را گرفتم خیلی خوشحال شده و احساس غرور کردم که به عنوان یک ایرانی سهمیه این رقابت‌ها را به دست آورده‌ام.

دارنده مدال برنز مسابقات جام جهانی اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهم ما را حمایت کنند. در این مسابقات خانم‌ها نتایج بهتری کسب کردند چون در اردوی آلمان حضور داشتند و برای کسب نتایج خوب باید شرایط خوبی داشته باشیم و مسئولان حمایت کنند. باید وزارت ورزش به ما توجه کند. اردوهای برون مرزی‌مان لغو نشود.

ارسال نظر: