بسیج مجدد برای پیدا کردن مفقودین سیل کن

کدخبر: 1020286

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم بسیج مجدد کلیه دستگاه‌ها جهت پیدا کردن مفقودین سیل، گفت: کمیته‌‌ای متشکل از شهرداری، بخشداری ، هلال‌‌احمر و آتش‌‌نشانی تشکیل شده تا مکان‌‌هایی که احتمال دارد مفقودین در آنجا باشند را مجددا جستجو کنند

به گزارش «نسیم»، عیسی فرهادی در جلسه ای که با حضور مسئولین دستگاه های ذیربط در خصوص جستجوی سه نفر از مفقودین سیل اخیر بخش کن در محل فرمانداری تهران برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده های کشته شدگان سیل و طلب صبر برای خانواده های مفقودین گفت: مجموعه فرمانداری و دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را جهت پیدا کردن مفقودین به کار می بندد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در این خصوص تاکید کرد: دستگاه های اجرائی از هیچ تلاشی جهت پیدا کردن مفقودین دریغ نکرده اند و حجم بالای گل و لای و تنه درختان مانع به ثمر نشستن تلاش ها شده است.

فرماندار تهران ضمن تاکید بر لزوم بسیج مجدد کلیه دستگاه های ذیربط گفت: کمیته ای متشکل از شهرداری ، بخشداری ، هلال احمر و آتش نشانی به ریاست معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران تشکیل شد تا با همکاری خانواده های مفقود شدگان مکان هایی که احتمال دارد مفقودین در آنجا باشند را مجددا جستجو نمایند.

در این جلسه هر یک از دستگاه ها به بیان عملکرد خود در این خصوص پرداخته و آمادگی خود را جهت ادامه جستجو اعلام نمودند.

در پایان خانواده های مفقود شدگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده درخواست تلاش جهادی برای پیدا کردن مفقودین را داشتند.

ارسال نظر: