"مردم و مسئولان خواب منادیان دروغین آزادی و دشمنان استقلال و عزت را آشفته کنند"

کدخبر: 1020623

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد تأکید کرد: از همه مسئولین و مردم می‌خواهیم تا با در نظرداشتن شعار سال همدلی و همزبانی، خواب منادیان دروغین آزادی را آشفته کنند

به گزارش «نسیم»، متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز کودتای ننگین 28 مرداد 1332

فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ

وقتی که شیاطین و در رأس آنها شیطان بزرگ در طول تاریخ مقابله با عزت طلبی و آزادی خواهی ملّت ایران، همه تلاش خود را برای استضعاف و استعمار این ملّت بزرگ بکار می‌گیرند، حافظه تاریخی این ملّت تمامی این دشمنی‌ها را ثبت و ضبط کرده و ژست حمایت ازحقوق بشرآنان را به تمسخر می‌گیرد.

امروز و با گذشت بیش از 60 سال از کودتای ننگین انگلیسی - آمریکایی 28 مرداد سال 1332، هر روز بیش از پیش ماهیّت استکباری و ضد مردمی دشمنان ملت ایران آشکار می‌شود و اگرچه شیوه‌های برخورد آنها تغییر می‌کند لکن دشمن، همان دشمن است و ذره ای از دشمنی اش کاسته نشده است.

امروز باور و اعتقاد این ملّت بزرگ، دشمنان ایران را وادار به مذاکره می‌کند و وقتی بزرگترین دستاوردهای ایران را مشاهده می‌کنند و پروژه‌های مختلف کودتا، فتنه، حمله نظامی، تحریم اقتصادی و . . . نمی‌تواند خللی در عزم راسخ ایرانیان پدید آورد و ملّت ما با وحدت کلمه، ایمان و توکل بر ذات اقدس الهی و تبعیت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه، نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کند، دست تمنّای مذاکره دراز می‌کنند و در خفا و آشکاربه نقش بی بدیل ایران اسلامی در معادلات منطقه‌ای اشاره می‌کنند. اما دشمنان ایران چون خوی استکباری دارند، هر از چند گاهی از روی جهالت برای این ملّت بزرگ چنگ و دندان تیز می‌کنند.

جامعه اسلامی مهندسین، به عنوان تشکلی که حرکت برمدار عزّت و اقتدار ایران اسلامی را نقشه راه خود ساخته، ضمن یادآوری مجدد کودتای ننگین 28 مرداد 1332 به عنوان یکی از هزاران نمونه دشمنی استکبار با ملّت ایران، بر لزوم هوشیاری همه آحاد جامعه تأکید کرده و وحدت حول محور ولایت فقیه را سدّ محکم مقابله با توطئه‌های استکبار می‌داند و از همه مسئولین و مردم شریف ایران می‌خواهد تا با در نظرداشتن شعار مدبّرانه سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، خواب منادیان دروغین آزادی و دشمنان واقعی استقلال و عزت ایران را آشفته کنند که این توصیه خدای متعال درکلام روح بخش قرآن است که فرموده: فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ.

جامعه اسلامی مهندسین

ارسال نظر: