حجت‌الاسلام محمدیان: کسانی که در عشق گرین کارت‌اند در خواب خود خواهد ماند

کدخبر: 1020738

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: جریانی در داخل کشور درصدد بهره‌برداری سیاسی و فرهنگی از توافق است/ جریان سازش مذاکرات هسته‌ای را فرصتی برای تعامل با آمریکا و پایان تقابل با جریان سلطه می‌دانند

به گزارش خبرنگار «نسیم» حجت الاسلام محمدیان در دانشگاه تهران درباره توافق هسته ای گفت: درباره اصل توافق تخصصی بحث می کنند و راه نقد وبررسی باز است و داده ها و ستانده ها بررسی می شود. وی افزود: توافق هرچه باشد حاشیه هایش از خودش اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: مهم ترین بحث جانبی این است که جریانی در داخل کشور درصدد بهره برداری سیاسی و فرهنگی از توافقند و این جریان توافق رایک اتفاق نمی دانند بلکه گامی در عادی سازی روابط ایران و آمریکا می پندارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت:بعضی ها از عنوان شکستن تابو استفاده می کنند.این جریان را که می توان اسم جریان سازش و سلطه پذیر نامید فرصتی برای تعامل با آمریکا و پایان تقابل با سلطه می دانند.

وی افزود: عده ای سال ها پیش گفتند ما غلط کردیم از سفارت آمریکا بالا رفتیم و برویم از گروگان ها عذرخواهی کنیم وچون بجای ٤روز ٤٤٤گروگان گرفته شدند باید دستشان را ببوسیم.امروز می خواهند جریان انقلاب را به این سمت برانند هرچند باید بدانند قطعا در این کشور سلطه امریکا برنخواهد گشت و کسانی که در عشق گرین کارت اند در خواب خود خواهدماند.

ارسال نظر: