وزیر بهداشت از درمانگاه مسجد مقدس جمکران بازدید کرد

کدخبر: 1021092

قاضی‌زاده هاشمی در سفر به قم در بازدید از این درمانگاه ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف آن، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران که به دارالشفای حضرت مهدی (عج) مراجعه می‌کنند قرار گرفت

به گزارش «نسیم»، وزیر بهداشت امشب از دارالشفای حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

قاضی زاده هاشمی در سفر به قم در بازدید از این درمانگاه ضمن آشنایی با بخشهای مختلف آن ، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران که به دارالشفای حضرت مهدی (عج) مراجعه می کنند قرار گرفت.

دکتر هاشمی سپس در جلسه مشترک با تولیت مسجد مقدس جمکران در خصوص گسترش خدمات بهداشتی درمانی برای مسافران شهر مقدس قم بویژه نمازگزاران مسجد مقدس جمکران بحث و تبادل نظر کرد.

حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این جلسه با اشاره به ورود سالیانه میلیونها نفر زائر و مسافر به این مسجد گفت: در حال حاضر امکانات و خدمات بهداشتی درمانی موجود در درمانگاه مسجد مقدس جمکران با حجم زائران و مسافران تناسب ندارد و مرکز درمانی موجود نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وزیر بهداشت هم در این جلسه با بیان اهمیت مسجد مقدس جمکران بلحاظ حضور زائران مختلف از اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم و هیات امنای مجموعه مسجد جمکران با هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر می توانند در افزایش و تقویت سطح خدماتی بهداشتی و درمانی دارالشفای حضرت مهدی (عج) اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: مجموعه وزارت بهداشت آمادگی دارد در تجهیز و گسترش این مجموعه درمانی با مسئولان مسجد مقدس جمکرانی همکاری کند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیاری از پزشکان، پرستاران و فعالان حوزه بهداشت و درمان کشور آمادگی دارند در روزهای مختلف سال به زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران خدمات بدهند تصریح کرد: مسجد جمکران و دانشگاه علوم پزشکی قم با تشکیل بنیادی از قشرهای مختلف حوزه سلامت می توانند راهکارهای حضور موثر آنها در دارالشفای مسجد جمکران را برنامه ریزی و اجرا کنند.

ارسال نظر: