شهریاری: در دوره وزارت آقای قاضی‌زاده خدمات خوبی به مناطق محروم شده

کدخبر: 1022210

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در صحن علنی با بیان اینکه همه مشکلات بهداشت و درمان کشور به این دولت مربوط نمی‌شود، گفت: نباید انتظار داشت خدماتی که در عرض ۱۲ سال اجرا نشده دو ساله اجرا شود

به گزارش «نسیم»، حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 4 شهریور در صحن علنی پس از ارائه گزارش سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان از 465 روز اجرای طرح تحول سلامت گفت: در دوره وزارت آقای قاضی‌زاده خدمات خوبی به مناطق محروم شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات بهداشت و درمان کشور به این دولت مربوط نمی‌شود خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت خدماتی که در عرض 12 سال اجرا نشده است دو ساله اجرا شود.

شهریاری حضور پزشکان در مناطق محروم را امری مثبت خواند و با یادآوری اینکه قبلا بیماران پس از مراجعه به پزشک به علت هزینه‌های بالای دارو نسبت به تهیه آن اقدام نمی‌کردند گفت: انصاف این است که آقای قاضی‌زاده هاشمی خدمات ارزنده‌ای انجام داده که قابل ستایش است وباید کمک کنیم که اشکالات برطرف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه باید نکات مثبت و منفی را در عملکردها با هم ببینیم اظهار داشت: امروز مراجعه به نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه برای چاره‌ اندیشی درباره هزینه های بیمارستانی بیماران کم شده است.

ارسال نظر: