روحانی: دستیابی به عزت و استقلال نیازمند پرداخت هزینه است

کدخبر: 1023687

رئیس‌جمهور در دیدار احمد تابندگان جانباز ۷۰ درصد گفت: دولت خود را خادم ملت و خانواده شهدا و جانبازان می‌داند/ از حضور در منزل ایثارگران و شهدا و دیدار با خانواده فداکار آنان روحیه و قوت می‌گیریم

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان در دیدار احمد تابندگان جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس با بیان این که دولت خود را خادم ملت و خانواده شهدا و جانبازان می داند، اظهار داشت: از حضوردر منزل ایثارگران و شهدا و دیدار با خانواده فداکار آنان روحیه و قوت می گیریم و آن را مایه برکت برای فعالیت های خود در عرصه های مختلف می دانیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: مطمئن هستم که دعای شما ایثارگران در موفقیت دولت بسیار تأثیرگذار است.

روحانی خاطر نشان کرد: جنگ بر ملت ایران و کشور عزیزمان تحمیل شد و راهی جز ایستادگی و مقاومت برای عزت و سربلندی وجود نداشت، بنابراین ملت به صحنه آمد و در برابر متجاوز ایستادگی و جانفشانی کرد.

وی تصریح کرد: دستیابی به عزت و استقلال نیازمند پرداخت هزینه است و در برابر متجاوزین لازم بود این هزینه ها را پرداخت می کردیم تا به اهداف بلند امروز برسیم.

روحانی در این دیدار همچنین از صبر و فداکاری همسر این جانباز سرافراز تجلیل کرد و خطاب به وی گفت: بی تردید شما و سایر همسران جانبازان در اجر و ثواب مجاهدت ایثارگران شریک و سهیم هستید و از مقام بالایی برخوردار می باشید.

طی این دیدار این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه جانبازی بیان کردند.

احمد تابندگان سال 64 و در منطقه حاج عمران در حالی که 22 سال سن داشت به درجه رفیع جانبازی نایل آمده است.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به جانباز احمد تابندگان و خانواده وی تقدیم شد.

ارسال نظر: