فروزنده: در دولت فعلی به ٩٠٠ نفر بی سروصدا بورسیه تحصیلی اعطا شده

کدخبر: 1024399

معاون دولت سابق اظهار داشت: آقای روحانی هفته‌ای یکبار به خانواده ایثارگران سر می‌زند اما تمام قوانین به نفع ایثارگران را لغو می‌کند/ مشکل ایران خودرو انحصارگرایی است/ احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس نخواهد آمد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، لطف الله فروزنده معاون دولت سابق در همایش استکبارستیزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید در حوزه مطالبه گری پیشرفت و جهاد علمی پیشگام باشد اظهار داشت: باخبر هستم که در دولت فعلی به ٩٠٠ نفر بی سروصدا بورسیه تحصیلی اعطا شده است.

فروزنده خاطر نشان کرد: اکثر هیئت دولت بالای ٦٥ سال سن دارند و نمی دانم فردی دراین سن چطور می تواند روزانه ١٤ساعت کارکند؟ این در حالی است که در دولت نهم و دهم گردش نخبگانی اتفاق افتاد.

وی در مورد سیاست های اقتصادی دولت اظهار داشت: مشکل ایران خودرو انحصارگرایی است و بعضی ها برای حل مشکل سراغ خود خودروسازی می‌روند.

معاون اجرایی دولت سابق در مورد استفاده از ظرفیت داخلی کشور خاطرنشان کرد: وقتی می توانیم در مسائلی چون هسته ای، رویان و... پیشرفت کنیم، چرا نباید در حوزه خودروسازی به پیشرفت هایی برسیم؟

لطف الله فروزنده در مورد تعارض درسیاست های دولت گفت: آقای روحانی هفته ای یکبار به خانواده ایثارگران سر میزند که کار خوبی است ولی از آن طرف تمام قوانین به نفع ایثارگران را لغو می کند و کمیسیون وبژه برای لغو امتیازات تشکیل می دهد.

وی در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس تصریح کرد: احمدی‌نژاد برای مجلس نخواهد آمد ولی اگر برنامه ای داشته باشد برای ریاست جمهوری است.

معاون اجرایی دولت سابق درباره رویکرد فرهنگی دولت گفت: در این دولت ٧٠٪ فیلم ها عشق های مثلثی است و تمام رمان ها ترویج دهنده فساد است و هیچ نظارتی وجود ندارد و این در راستای محدود سازی رهبری است.

ارسال نظر: