سردار نقدی: اگر پای آمریکا به ایران باز شود، آقازاده‌های مفسد به جای زندان بر مردم سلطنت می‌کنند

کدخبر: 1025432

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اشک تمساح غارتگران بیت‌المال به خاطر مشکلات مردم نیست؛ اگر آنها دل‌شان به حال مردم می‌سوخت، برای تشدید تحریم‌ها نامه‌نگاری نمی‌کردند

به گزارش «نسیم»، فارس نوشت:

سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت سریع انقلاب اسلامی در منطقه و جهان و خارج شدن پی در پی نقاط کلیدی جهان از سلطه آمریکا، دشمنان را به وحشت انداخته و آن‌ها را سراسیمه کرده، به‌طوری‌ که به دنبال خاموش کردن شعله فروزان آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن تمام سلاح‌های خود را علیه ملت ایران به کار گرفت، اما شکست خورد و اینک تنها روزنه امید آن‌ها ایجاد یک جریان نفوذی در داخل ایران است.

نقدی ادامه داد: از سوی دیگر غارتگران بیت‌المال و مفسدانی که با تکیه بر مناصب به جای خدمت، به مردم کیسه‌های خود را پر کردند و قانون‌دانان قانون‌شکنی که با فساد اقتصادی ثروت‌های هنگفت را به جیب زده‌اند از استمرار مردمی و اسلامی بودن نظام احساس خطر جدی می‌کنند.

وی اضافه کرد:‌ تا زمانی نظام پشتوانه مردمی دارد، از برخورد با غارتگران بیت‌المال هرچند افراد صاحب‌نامی باشند، نمی‌هراسد. بنابراین غارتگران به دنبال وارد کردن نیرویی هستند تا بتوانند جلوی نیروی مردم بایستند و نیروی مطلوب آن‌ها همان آمریکا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: دزدان بیت‌المال با اموال بی‌حساب ناشی از اختلاس و قاچاق، روزنامه‌های رنگارنگ زده و سایت‌های اینترنتی و اجتماعی دایر کرده‌اند و از خارج نیز با شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط آمریکا و انگلیس حمایت می‌شود، برای بازگرداندن استعمار و سلطه آمریکا بر ایران تلاش می‌کنند.

نقدی افزود: سال ۸۸ خود این افراد نامه‌ای به کنگره آمریکا نوشتند و درخواست کردند برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی تحریم‌ها را تشدید کنند که سند رسوایی آن‌ها نیز منتشر شد و حالا همین مفسدان اشک تمساح برای مردم می‌ریزند و می‌گویند که تحریم‌ها کمر مردم را خم کرده و کلید حل مشکلات را در رفع تحریم می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما بصیر و آگاه هستند، خاطرنشان کرد: همگی می‌دانند که اشک تمساح غارتگران بیت‌المال به خاطر مشکلات مردم نیست و اگر آن‌ها دل‌شان به حال مردم می‌سوخت، برای تشدید تحریم‌ها نامه‌نگاری نمی‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آن‌ها دلشان برای مردم نسوخته، بلکه دلشان برای استفاده از ویلاهای‌شان در اروپا و آمریکا تنگ شده است.

وی اضافه کرد: این افراد دلشان برای بستن قراردادهای نفتی با شرکت‌های اروپایی و دریافت پورسانت‌ها و رشوه‌های کلان همانند قرارداد کرسنت در ازای غارت نفت و گاز ایران توسط اجانب تنگ شده است.

نقدی تأکید کرد: تا زمانی که نظام اسلامی مردمی است و با اتکا به قدرت مردم با غارتگران مبارزه می‌کند، آن‌ها را سر جای خود می‌نشاند، ولی اگر نظام وابسته به آمریکا شود و پایگاه مردمی خود را از دست دهد، به‌راحتی می‌توانند چپاول کنند. به همین خاطر همه روزنامه‌ها و نشریات وابسته به غارتگران بیت‌المال برای بزک کردن چهره آمریکا و ایجاد رابطه با او سینه چاک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: آنها می‌دانند تا زمانی که نظام مردمی است، سروکار آن‌ها با دادگاه و زندان و مجازات است، به همین خاطر می‌خواهند پای آمریکا را به ایران باز کنند تا در مقابل نیروی مردم حامی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر پای آمریکا به ایران باز شود، آقازاده‌های مفسد به جای زندان رفتن و مجازات شدن، بر مردم سلطنت می‌کنند.

نقدی اضافه کرد: اما ملت ایران در این کارزار با نیرنگ آمریکا را شکست می‌دهد و مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال را به خاک سیاه می‌نشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام اسلامی از آن مردم است، عنوان کرد: مردمی که ۲۳۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم این نظام کردند، با این پشتوانه محکم فریب نیرنگ آمریکا را نمی‌خورند.

وی مشهد را پایتخت معنوی جهان عنوان کرد و افزود: مشهد باید به یک شهر الگو تبدیل شود؛ زیرا دشمن بر روی این دشمن سرمایه‌گذاری می‌کند تا نگذارد این شهر پایگاه اسلامی مردم باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مسئله حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و بیان داشت: مسئله حاشیه شهر مشهد و ساماندهی آنجا اولویت مهمی است که امروز سردار نظری فرمانده جدید سپاه امام رضا(ع) باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

مسئله حلقه صالحین، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان از مسائل مهمی بود که سردار نقدی در پایان تأکید کرد که به این مسائل رسیدگی شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سردار احمدی تقدیر و با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار یعقوب‌علی نظری به سمت فرماندهی سپاه امام رضا(ع) نائل شد.

ارسال نظر: