میرشکاک: دل عده‌ای لک زده که ما بمیریم تا آنها راحت خوشحالی کنند

کدخبر: 1026350

یوسفعلی میرشکاک در بزرگداشت سیدمسعود شجاعی طباطبایی گفت: زمانی که هنرمند میانسال ما حاضر نیست جلوی پای هنرمند جوان بلند شده و برای وی تواضع به خرج دهد، از هنر انقلاب ناامید می شوم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، یوسفعلی میرشکاک در بزرگداشت سید مسعود شجاعی طباطبایی که روز گذشته در «پنجمین عصر هنر انقلاب» در سازمان هنری - رسانه ای اوج برگزار شد، با اشاره به ممنوع الورودی شجاعی طباطبایی به 22 کشور جهان گفت: باید با وی مصاحبه کرد و دلیل این مسئله را پرسید، اینگونه نبوده که آن کشورها وی را ممنوع الورود کنند؛ بلکه برخی از آنها ازشجاعی طباطبایی دعوت کردند که برای آنها کار کند و وی نیز قبول نکرده و به همین دلیل ممنوع الورودش کردند.

وی ادامه داد: دل افراد زیادی لک زده است که ما بمیریم و آنها بتوانند به راحتی خوشحالی کنند، ما آماده کشته شدن هستیم و می رسد روزی که ما نباشیم و حضرات باشند و کیف کنند.

میرشکاک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وزارت ارشاد کشور گفت: این وزارتخانه همیشه پهبدی بوده و هست و خواهد بود؛ چرا که اساس این وزارتخانه خیانت بوده و است. البته باید از این وزارتخانه خواست تا برای یک بار هم شده با نگاهی متواضعانه و عادلانه افراد را دسته بندی کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که هنرمند میانسال ما حاضر نیست جلوی پای هنرمند جوان بلند شده و برای وی تواضع به خرج دهد، از هنر انقلاب ناامید می شوم؛ چرا که هنر انقلاب این نیست.

میرشکاک از شعار «خامنه ای خمینی دیگر است» انتقاد کرد و اظهار داشت: من از آن دسته ولایتی های تبلیغاتی نیستم که با تغییر هوا، مسیرم را تغییر دم.

ارسال نظر: