ششمین جشنواره "داستان کوتاهِ کوتاه پایداری" فراخوان داد

کدخبر: 1027311

انتشارات هزاره ققنوس با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تولید ادبیات مرتبط با فرهنگ ایثار و مقاومت با همکاری باغ موزه دفاع مقدس ششمین دوره "جشنواره خصوصی داستان کوتاه پایداری" را برگزار می‌کند

به گزارش «نسیم»، انتشارات هزاره ققنوس با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دوران دفاع مقدس و تولید ادبیات مرتبط با فرهنگ ایثار و مقاومت با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ششمین دوره «جشنواره خصوصی داستان کوتاه پایداری» را برگزار می‌کند.

شیوه اصلی دریافت آثار جشنواره داستان کوتاه پایداری به‌صورت پیامکی خواهد بود و علاقه‌مندان از 31 شهریورماه 1394 تا پایان مهرماه سال جاری فرصت دارند تا «داستانک‌ها» و یا «داستان‌های کوتاه کوتاه» را حداکثر در 250 کلمه از طریق پیام کوتاه به شماره 0210000365 و یا از طریق ایمیل به آدرس Fest@iranhdm.ir ارسال کنند.

به رتبه اول تا سوم به ترتیب 700، 600 و 500 هزار تومان و سایر آثار جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین آثار ارسالی پس از بررسی و ارزشیابی در کتابی با همین عنوان چاپ و منتشر می‌شود.

ضمنا آثار ارسالی نباید تا پیش از این در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه و یا در نشریات مکتوب و غیرمکتوب منتشر شده باشند.

یادآور می‌شود اولین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری به همت انتشارات هزاره ققنوس در سال 1389 و همزمان با سی‌امین سال آغاز دفاع مقدس مردم ایران برگزار شد و تاکنون 6 کتاب از آثار منتخب جشنواره پیشین منتشر شده است.

شناسایی و معرفی استعدادهای تازه در حوزه ادب پایداری، تولید محتوای ادب پایداری در فضای مجازی، چاپ و نشر آثار منتخب در قالب کتاب و تقدیر و تشکر از نوقلمان ادب پایداری برخی از اهداف برگزاری جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری است.

ششمین جشنواره خصوصی «داستان کوتاه کوتاه پایداری» به همت انتشارات هزاره ققنوس و با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس و نیز حمایت جمعی از ناشران حوزه ادبیات پایداری مثل انتشارات سفیر اردهال، انتشارات تجلی مهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: