سرلشکر صالحی: مطمئنا اسرائیل را نابود خواهیم کرد

کدخبر: 1027444

فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران گفت: مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از ۲۵ سالی که وعده داده شده، محقق کنیم و شر آنها را حتی از روی ملت آمریکا نیز برداریم

به گزارش «نسیم»، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه ایران اظهار داشت: استکبار جهانی اعم از تحریکات تروریستی و تحریک برخی برای تشکیل ائتلاف‌ها به نفع استکبار اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همه آنها می‌دانند که یک قدرت به نام انقلاب اسلامی وجود دارد و در سطح جهانی ملاحظه می‌کنید که 6 کشور اول جهان در پشت میزی که آن طرف آن ایران است می‌نشینند و این امر نشان می‌دهد که آنها با کشورهای همسایه کاری ندارند.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی آنها مرکزیت به نام خورشید اسلام و انقلاب اسلامی است.

سرلشکر صالحی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همان طوری که تجاوز واقعی را در 35 سال پیش پاسخ دادند امروز نیز دشمنان در ترس از همان دفاع هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه که جبهه مقاومت را علیه استکبار تشکیل دادند، امروز در حمایت کامل ما هستند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما هیچ‌گاه تهدیدی را از سوی همسایگان خود نمی‌پذیریم و با اقتدار در مقابل آن می‌ایستیم و مطمئنا اسرائیل را نابود خواهیم کرد و همچنین مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از 25 سالی که وعده داده شده، محقق کنیم و شر آنها را حتی از روی ملت آمریکا نیز برداریم.

سرلشکر صالحی تصریح کرد: ما امروز دیگر گزینه‌ای روی میز علیه خود مشاهده نمی‌کنیم چرا آنها امروز تنها تهدید می‌کنند.

وی همچنین در خصوص رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش یک ظاهر و یک باطن دارد، باطن این نیرو بیشتر بر روی قوی‌تر کردن تکنیک‌ها تمرکز دارد و رزمایش اخیر نیز نیروی هوایی را به همه اهداف خود رساند.

ارسال نظر: