کتاب زندگی شهید حبیب غنی‌پور تا اسفندماه منتشر می‌شود

کدخبر: 1027650

گلعلی بابایی با اعلام این خبر به «نسیم» گفت: مراحل پایانی نگارش این کتاب را می‌گذرانم/ به نقش مرحوم امیرحسین فردی، فرج‌الله سلحشور و بهزاد بهزادپور هم در این کتاب اشاره کرده‌ام

گلعلی بابایی، نویسنده در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه کتاب زندگی شهید حبیب غنی پور را در دست تالیف دارم، گفت: مراحل پایانی نگارش این کتاب را می‌گذرانم و تلاشم این است که تا اسفند‌ ماه که آیین پاپانی جشنواره ادبی حبیب غنی‌پور برگزار می‌شود، این اثر به چاپ برسد .

این نویسنده دفاع مقدس گفت: هنوز نام این کتاب قطعی نشده است و از سوی سازمان بسیج هنرمندان منتشر می‌شود . وقتی وارد کار نوشتن این اثر شدم، بسیار حسرت خوردم که چرا انقدر دیر به فکر نوشتن این کتاب افتادم؛ زیرا دنیایی از ناگفته‌ها در زندگی این شهید بزرگوار وجود دارد.

وی افزود: سعی کرده ام که در این کتاب علاوه بر پرداختن به زندگی این شهید بزرگوار به بحث شکل گیری جشنواره غنی پور که یکی از جشنواره های موفق ادبی غیردولتی است بپردازم.

بابایی ادامه داد: در خلال زندگینامه حبیب غنی‌پور، به نقش مرحوم امیرحسین فردی، فرج‌الله سلحشور و بهزاد بهزادپور هم اشاره هایی داشته ام؛ در این کتاب از دوران کودکی تا زمان شهادت شهید غنی‌پور را براساس دست‌نوشته‌هایی که از وی به جا مانده است و انجام مصاحبه با دوستان، نزدیکان و هم‌رزمان وی نوشته‌ام.

این نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه ، برای نوشتن این کتاب با افراد زیادی مصاحبه کردم، گفت: محمد ناصری، فرج‌الله سلحشور سعید فلاح‌پور ، ناصر نادری، اصغر آبخضر؛ همچنین معتمدان مسجد جواد‌الائمه(ع) چون حسین معینی، علی سلطان‌محمدی، دوستان شهید حبیب غنی‌پور در نشریه «کیهان بچه‌ها» از جمله حمید ریاضی و رسول فلاح‌پور، محمد‌رضا کاتب، علی جعفریان، احمد دهقان، هادی علی‌اکبری، موسس کتابخانه مسجد، رضا ثانی‌خانی، مدیر مدرسه‌ای که شهید غنی‌پور در آن تدریس می‌کرد، حسین امینی از جمله افرادی بودند که برای نوشتن این کتاب با آنها مصاحبه کردم.

بابایی تاکید کرد: بخشی از مصاحبه‌ها نیز با همرزمان شهید غنی‌پور از جمله حمید طلایی، ابنِ علی‌ بابایی، نبی‌الله بابایی و دکتر علی فرخی و محسن علی‌شاهی، شاهدان شهادت حبیب غنی‌پور انجام شده است؛ البته این نکته را باید بگویم که نوشته های امیرحسین فردی برای نوشتن کتاب بسیار به من کمک کرد.

ارسال نظر: