سردار آبنوش: فاجعه منا مقدمه نابودی وهابیت است

کدخبر: 1028809

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: وقوع فاجعه منا مقدمه‌ تزلزل و نابودی وهابیت است و باید بدانیم برخی منورالفکرها به دنبال مقابله با فلسفه مقاومت و دفاع مقدس هستند

به گزارش «نسیم»، فارس نوشت:

سردار سالار آبنوش امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس استان قزوین که به همت سپاه ناحیه تاکستان در این شهر برگزار شد با تسلیت وقوع فاجعه منا اظهار داشت: وهابیت همان صهیونیست است که این واقعه نیز که با بی‌تدبیری مسئولان آل سعود انجام شد و عید غدیر و قربان را بر مسلمانان به عزا تبدیل کرد مقدمه زوال و نابودی وهابیت است.

وی در ادامه با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در کشور به خصوص تاکستان یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس کمتر از خود شهادت نیست و امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا برای ادای دین به شهدا یاد دفاع مقدس را گرامی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء یادآور شد: مرحوم شالی به عنوان سیدالشهدای قزوین شخصیتی برجسته داشت که باید بیش از این‌ها به مردم و نسل جوان معرفی شود چرا که نفس مسیحایی این بزرگوار موجب رونق جبهه‌ها و همچنین روشنگر مسیر برای مردم بود.

آبنوش ضمن اشاره به حوادث و فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: در قائله کردستان و ضد انقلاب نیروهای سپاه و بسیج که به تازگی تشکیل شده و از توان نظامی خاصی بهره‌ نمی‌بردند به مقابله با ضد انقلاب شتافتند ولی در همان زمان نیز افراد واداده و ذلیلی به دنبال واژه‌های عوام‌فریبانه رفته و مقابله با ضد انقلاب را برادرکشی تفسیر کردند.

وی اضافه کرد: این افراد برای اینکه خود را روشنفکر نشان دهند هیأت حل اختلاف تشکیل داده و با همین هیأت حسن نیت که تشکیل دادند پادگان و مقرها را دو دستی تحویل ضدانقلاب دادند که در ادامه برای بازپس‌گیری همین مقرها بهترین جوانان فدا شدند.

این مسئول تصریح کرد: بعد از این قائله‌ها دشمن جنگ را بر مردم ایران تحریم کرد و باید هوشیار باشیم چرا که برخی می‌خواهند بسیار هوشمندانه و با قصد و غرض واژه تحمیلی را از روی دفاع مقدس بردارند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: به عنوان کسی که از اولین روز تا آخرین روز 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور داشتم اعلام می‌کنم ما حتی یک روز نیز نجنگیدیم بلکه در تمام این 8 سال مشغول دفاع بودیم.

آبنوش تأکید کرد: در همان دوران دفاع مقدس منورالفکرها می‌گفتند ما آهویی هستیم در برابر پلنگ که باید در برابر دشمن تسلیم شویم و این صحبت‌شان به معنای نفی مقاومت و پذیرش ذلت و خواری بود اما باید بدانیم که انقلاب اسلامی از روز نخست تا امروز و همچنین تا ان‌شاءالله ظهور امام زمان (عج) ماهیتش همان اعتلای کلمه الله است و نه منفعت شخصی افراد که آن به اصطلاح روشنفکران این مسئله را درک نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: بعد از 8 سال دفاع مقدس امروز مراسم شهدا با هدف زنده‌ نگه داشتن یاد آنها و همچنین نوید خود آنها ادامه دارد و برخی افراد وقتی دیدند که نمی‌توانند با فرهنگ مقاومت مقابله کنند و یاد شهدا به فرهنگ تبدیل شده است به مقابله با آن برخواستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء تأکید کرد: در آن دوران وزیر ارشاد دولت اصلاحات عنوان کرد‌ یادواره شهدا کینه بین دو ملت عراق و ایران را افزایش می‌دهد و این افزایش کینه گناه محسوب می‌شود و با همین حربه می‌خواستند یاد شهدا و دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود اما وقتی نتوانستند اهداف پلید خود را اجرایی کنند امروز وقتی از هفته دفاع مقدس صحبت می‌شود از آن به عنوان دفاع از خاک و نه دفاع از ارزش‌ها و انقلاب نام می‌برند.

آبنوش با اشاره به اهداف مقاومت و همچنین انقلاب اسلامی یادآور شد: متأسفانه برخی افراد برای تزلزل مقاومت تلاش می‌کنند و صداهایی که مخالف اشاعه یاد شهدا و دفاع مقدس است نیز از حلقوم همان افرادی بیرون می‌آید که دفاع مقدس را دفاع از خاک عنوان می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خاتمه ضمن تشریح خاطراتی از دوران دفاع مقدس خطاب به جوانان و مسئولان گفت: آنهایی که برای انقلاب و اسلام به جبهه‌های جنگ رفتند امروز از هیچ کس طلب‌کار نیستند بلکه مسئولان و مردم باید در مسیر اهداف آنها حرکت کنند و بدانند که نسبت به خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان مسئول هستند و باید برای حفظ نظام، انقلاب و تبعیت از ولایت تلاش کنند.

ارسال نظر: