شاکری: مگر سازمان ملل همین یک راهرو را دارد؟

کدخبر: 1028970

عضو جمعیت ایثارگران در گفتگو با «نسیم» در واکنش به دیدار ظریف و اوباما گفت: برخی تلاش دارند تابوی رودررو شدن سران ارشد دولت‌ را با آمریکا از بین ببرند/ لبخندهای ظریف به مسئولان آمریکا از یاد ملت داغدار ایران نمی‌رود

مجتبی شاکری، عضو جمعیت ایثارگران در گفتگو با «نسیم» در واکنش به خبر منتشر شده از دیدار ظریف و اوباما در راهروهای سازمان ملل اظهار داشت: اینگونه سفرهای برون مرزی سران کشور همیشه برای مردم ما با یک اتفاق خاص همراه بوده است.

وی افزود: اینگونه رخدادها را ما در گذشته نیز شاهد بودیم مانند صحبت تلفنی آقای روحانی و اوباما که با همین بهانه اتفاقی و به کار گیری این ادبیات توجیه شد و این بار نیز دیدار ظریف و اوباما در راهرویی و به طور اتفاقی انجام شده است.

شاکری گفت: این رفتارهای اتفاقی برای عادی شدن برخی مناسبات است و برخی تلاش دارند تابوی رودررو شدن سران ارشد دولت‌ را با آمریکا از بین ببرند.

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه ظریف باید مسیر خود را تغییر می‌داد، افزود: طبیعتا سازمان ملل یک راهرو ندارد بر فرض اینکه این دیدار اتفاقی رخ داده وزیر خارجه ما باید به سنت عدم دیدار و اینکه نمی‌خواهد این کار را انجام دهد، مسیر خود را تغییر می‌داد.

این فعال اصولگرا این اقدام را نوعی حاشیه سازی دانست و گفت: آقای ظریف نباید خود را در معرض اتهام قرار دهد آن هم در شرایطی حساسی که به واسطه "برجام" ایجاد شده و همه کشورها به واکنش در کشور ما چشم دوخته‌‍اند.

وی احوالپرسی ظریف و اوباما را فاقد توجیه منطقی خواند و تأکید کرد: کسی که آمریکا را شیطان بزرگ و اوباما را نیز ازعوامل این شیطان می‌داند، باید بداند که اینگونه اتفاق‌ها نباید رخ دهد.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: رفتارهای این چنینی از سوی هر کدام از مقامات ما که رخ دهد، باید تقبیح شود و ظریف باید بداند نماینده ملتی به شمار می رود که داغدار رفتار آل سعود است که با حمایت همین آمریکا دست به جنایت می‌زند. به عبارت دیگر وزیر خارجه باید بداند این لبخندها هیچگاه از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود.

ارسال نظر: