افتتاح ایستگاه مترو "نعمت‌آباد" تا پایان مهر

کدخبر: 1032341

مجری نیمه‌جنوبی خط۳ متروی تهران با اشاره به تکمیل ایستگاه نعمت‌آباد در نیمه‌جنوبی این خط اظهار داشت: اکنون پله‌های برقی‌ این ایستگاه در حال نصب است که پس از انجام آن تا پایان مهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش «نسیم»، بهمن اسکندری با اشاره به تکمیل ایستگاه نعمت‌آباد در نیمه‌جنوبی خط 3، اظهار داشت: اکنون پله‌های برقی‌ این ایستگاه در حال نصب است که پس از انجام آن تا پایان مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خط 3 به عنوان طولانی‌‌ترین و پرمسافرترین خط مترو خاورمیانه به طول 37 کیلومتر که 12 کیلومتر آن با 7 ایستگاه در نیمه جنوبی قرار گرفته تاکنون پنج ایستگاه آن به بهره‌برداری رسیده است و تنها دو ایستگاه تا تکمیل نهایی باقی مانده است.

مجری نیمه جنوبی خط 3 به ویژگی‌های ایستگاه نعمت‌آباد اشاره و خاطرنشان کرد: تمام امور ساخت به دست مهندسان ایرانی صورت گرفته است و نیروهای مجرب داخلی توانسته‌اند این ایستگاه را برای بهره‌برداری آماده کنند.

براساس گزارش سایت شهرداری تهران، اسکندری ادامه داد: اکنون خط 3 مترو نقطه عطفی در فعالیت‌های این شرکت مترو در زمینه خدمت‌رسانی به مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر است.

ارسال نظر: