رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی: فروش گوشت الاغ در سطح شهر یک شایعه است

کدخبر: 1034295

ملکی در گفتگو با «نسیم»: هیچ گونه تخلفی در رابطه با فروش گوشت الاغ در واحدهای تحت نظر اتحادیه گزارش نشده/ بازار گوشت پس از افزایش مقطعی قیمت باردیگر دچار رکود شده است

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با «نسیم» در رابطه با بازار گوشت گوسفندی بیان داشت: ظرف روزهای گذشته و به دلیل ایام عزاداری امام حسین(ع) و همچنین بازگشت حجاج به کشورمان تا حدی بازار گوشت از رکود خارج شد و یک افزایش قیمت مقطعی نیز داشتیم.

وی ادامه داد: پس از این افزایش مقطعی بار دیگر قیمت‌ها کاهش یافته و بازار بار دیگر در رکود به سر می برد.

وی در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر فروش گوشت الاغ به نسیم بیان داشت: این خبر را ما نیز فقط در برخی از رسانه‌ها دیدیدم، در صورتی که هیچ گونه گزارشی در این رابطه به ما داده نشده است.

وی تأکید کرد: هیچ گونه تخلفی در این رابطه به ما گزارش نشده است اگر چنین چیزی هم بوده بدون شک در خارج از شهر و از سوی کسانی بوده است که دارای پروانه نیستند.

ملکی تصریح کرد: تمامی گوشت‌هایی که در واحدهای زیرمجموعه اتحادیه عرضه می‍‌شود سلامتش زیر نظر دامپزشکی تأیید شده و کنترل می‌شود بنابراین در هیچ از واحدهای دارای پروانه چنین تخلفاتی صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمامی این اوصاف و اطمینان از فروش واحدهای صنفی خود، با این حال اگر زمانی گزارشی مبنی بر تخلفی به ما داده شود بدون شک پیگیر شده و با بازرسین دامپزشکی مراجعه کرده و موضوع را بررسی می کنیم.

ارسال نظر: