سلیمی: کدام یک از سیاست‌های ناب امام خمینی در رویکرد دولتی جای گرفته است؟

کدخبر: 1035336

نماینده بسیج دانشجویی در نشست خبری افزود: مسئولان هوشیار باشند و در زمین آمریکا نیفتند/ امروز همه ناامنی در منطقه از سوی آمریکاست چه کسی است که نداند غرب از داعش حمایت می‌کند

به گزارش «نسیم»، محمدامین سلیمی، نماینده بسیج دانشجویی در نشست خبری نماینده تشکل‌های دانشجویی که صبح امروز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: ۳۶ سال دشمنی با ایادی شیطان عزتی را برایمان به بار آورد که امروز سرمایه جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که این سرمایه به یمن رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری به دست آمده است. سران کشور و مسئولان در هزینه از این سرمایه دقت کنند چه بسا دیده شده از این عزت ملی در عالم دیپلماتیک اسراف صورت می‌گیرد که هزینه زیادی را به بار خواهد آورد.

وی با بیان اینکه امروز چهار دهه از انقلاب گذشته است و مسئولان حوزه سیاست خارجی باید هوشیار‌تر باشند اظهار داشت: اگر مسئولان رفتارهایی را انجام می‌دهند باید با روح خبیث و خوی استکباری آمریکا بسنجند و آن را در دستگاه فکری و اسلامی کشورمان برده و تحلیل کنند.

نماینده بسیج دانشجویی افزود: جا دارد از دولت محترم سوال کنیم که هدفش از ارتباط بی‌دلیل با برخی مسئولان غربی چیست؟ کدام یک از سیاست‌های ناب امام خمینی در رویکرد دولتی جای گرفته است؟ هدفش از دیدار با فابیوس، فردی که بزرگ‌ترین ویروس یک بیماری را به کشورمان سوق داد چیست؟ چگونه می‌خواهند حضور وزیر خارجه انگلیس که عامل جانبازی بسیاری از مردمان کشورمان می‌باشد را توجیه کنند؟ امروز جایگاه نشست و برخاست با کشورهای مستضعف و برپایی حکومت مهدوی در کدام یک از اهداف دولت می‌گنجد؟

سلیمی اضافه کرد: قدم زدن و دست دادن با نماینده کشورهای مستکبر شاید امری کوچک باشد ولی در جامعه بین الملل نمود بیشتری پیدا می‌کند، جامعه دانشجویی در مقابل این رویکرد می‌ایستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه افرادی که جزو خودی‌های نظام محسوب می‌شوند مسائل و منویات رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند گفت: امروز همه ناامنی در منطقه از سوی آمریکاست چه کسی است که نداند غرب از داعش حمایت می‌کند.

نماینده بسیج دانشجویی اضافه کرد: کشورهایی که امروز ائتلاف و اجلاس‌های مختلفی برای نجات کشور‌ها و پایه ریزی حقوق بشر انجام می‌دهند دست خودشان در خون آن‌ها شریک است.

وی با بیان اینکه نقش جایگاه دیپلماسی کشورمان در این بازی باید هویدا باشد اظهار داشت: طبق گفته مقام معظم رهبری بعد از مذاکرات کشور‌ها به بهانه‌های مختلف خواهان برگرداندن جمهوری اسلامی به میز مذاکره هستند تا کشورمان در زمین بازی که خودشان طراحی کرده‌اند بازی کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: جا دارد مسئولانمان هوشیار باشند و در زمین آمریکا نیفتند نباید به بهانه‌های واهی حقوق بشری آمریکا توجه کنیم اینان‌‌ همان کسانی هستند که برای کشته شدن حیوانات کمپین طراحی کرده ولی در برابر غارت و کشتار رژیم کودک کش صهیونیستی سکوت می‌کنند.

ارسال نظر: