عکس: پرستویی،کیمیایی، مشایخی و داریوش ارجمند در حرم امام(ره)

کدخبر: 1035361

عزت‌الله ضرغامی در اینستاگرامش، تصاویری از حضور گسترده هنرمندان سینما و تلویزیون در مراسم زیارت مرقد امام(ره) و شهدای هفتم تیر در بهشت زهرا(س) مربوط با سال ۷۴ را منتشر کرد

به گزارش «نسیم»، عزت الله ضرغامی در اینستاگرامش ضمن انتشار تصاویری از حضور گسترده هنرمندان سینما و تلویزیون در مراسم زیارت مرقد امام(ره)در سال 74 نوشت:

"زندگی هنری ، بعد از پیروزی انقلاب،اکثریت قاطع جامعه هنری کشور، به ویژه در حوزه نمایش در خدمت آرمانهای واقعی مردم قرار گرفتند. در طول این سالها، هنرمندان بی شماری را می شناسم که علی رغم مشکلات مالی فراوان و پیشنهاد های تحریک کننده از سوی دیگران، حاضر نشدند، با دشمنان مردم همکاری کنند. زندگی اکثر آنها درویشی است. حتی در داخل کشور نیز حاضر نیستند به هر بهائی، زیر بار هر نقش و پروژه ای بروند. کلاس خود را حفظ میکنند. عکس، پلان محدودی از حضور گسترده هنرمندان سینما و تلویزیون در برنامه زیارت مرقد امام (ره) و شهدای هفتم تیر در بهشت زهراست (سال74) . اتفاقات نادر و یا اظهار نظر های سست و جانبدارانه قابل اعتنا نیست. جامعه هنری کشور موجه ترین نهاد برای سالم نگه داشتن این عرصه است."

ارسال نظر: