دبیر: حساب‌کتاب‌های شرکت مترو تهران درست نیست

کدخبر: 1037171

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: ریز قراردادهای سه هزار میلیاردی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تمامی پیمانکارها به حسابرس شورا ارائه نشده است

به گزارش «نسیم»، مهر نوشت:

علیرضا دبیر در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: من نسبت به فشارهایی که روی حسابرس وارد می کنند هشدار می دهم. سال ۹۲ در کمیسیون تلفیق شورا قرعه کشی کردیم و به سه حسابرس رای دادیم. بنابراین من حرف هیچ کس جز حسابرس شورا را قبول ندارم.

وی اضافه کرد: من وظیفه دارم به ۳۰ عضو دیگر شورا اطلاعات بدهم. جامعه حسابرسان باید از کیان خود دفاع کنند و به خاطر نهادی که زور و پول و قدرت دارد از حق نگذرند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به سخنان مدیرعامل مترو در مراسم افتتاحیه ایستگاه مترو نعمت آباد تصریح کرد: هر کسی نمی تواند با شورا کار کند برود. کسی برای هیچ مدیری فرش قرمز پهن نکرده است.

وی از درویش خواست به شورا احترام بگذارد.

دبیر افزود: می توانم ۱۰ بند بیاورم که نشان می دهد حساب کتاب های این شرکت درست نیست. البته یک بند هم کافی است. بندی که نشان می دهد این شرکت ریز قرارداد هایش با تمامی پیمانکارها را که هر قرارداد ۳ هزار میلیاردی است به شورا ارائه نکرده است.

وی در خصوص فروش اراضی عباس آباد نیز بیان داشت: کدام مزایده برای فروش زمین های اراضی عباس آباد برگزار شده که این زمین ها را متری یک و نیم میلیون تومان فروخته اند؟

ارسال نظر: