جمعیت ایثارگران: دکتر نجابت همواره خادم صادق انقلاب، نظام و رهبری بود

کدخبر: 1038042

در اطلاعیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آمده است: دکتراحمد نجابت مجاهد نستوه وانقلابى، پیرو صدیق امام و رهبرى، شجاع و سازش‌ناپذیر و خادم مخلص واقعى ملت بود

به گزارش «نسیم»، در این اطلاعیه آمده است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

دکتراحمدنجابت در ساعات پایانی روز جمعه اول ماه صفر به لقاءالله پیوست.

بزرگ مرد با تقوا وانقلابی که در دوران پرافتخار زندگی خود خصوصا دوران نمایندگی مجلس و مسوولیت های مختلفی که در نظام اسلامی برعهده داشت همواره خادم صادق انقلاب، نظام، رهبری بود.

ایشان مجاهدت در یک تشکیلات سیاسی کنار دوستان خود در جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به عنوان عضو موسس و شورای مرکزی را یک تکلیف و وظیفه الهی برگزید زیرا اعتقاد او از فعالیت حزبی در جمهوری اسلامی آن بود که حزب را بازو و زمینه ساز بسط ید ولی فقیه زمان برای گسترش حق وحاکمیت ارزشها می­دانست .

دکتراحمد نجابت مجاهد نستوه وانقلابى، پیرو صدیق امام و رهبرى، شجاع وسازش ناپذیر و خادم مخلص واقعى ملت بود.

دکتر نجابت با ساده زیستی بعنوان نماینده مردمی خود را وقف مردم بویژه محرومین کرد؛ نجابت چشم پزشک حاذقی بود که مطب خود را ملجاء ومحل مراجعه محرومین قرار داده بود. او مردم محروم را رایگان ویزیت می کرد که این مشی الگوی یک پزشک مردمی و متعهد است.

دکتر نجابت در تمام عرصه ها خصوصا نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، با صراحت و شجاعت از مواضع انقلابی و اسلامی دفاع می کرد و همیشه خود را با دیدگاههای امام و مقام معظم رهبری هماهنگ می کرد و هرگز در پیمودن راه امام و رهبری و شهداء تردید نکرد.

نجابت عاشق روحانیت انقلابی خط امام و رهبری بود و با تمام وجود در راستای گسترش و توسعه ارزشهای اسلامی تلاش می کرد.

دکتر نجابت در صحنه خانواده پدری مهربان و همسری وفادار بود. او مربی و اسوه عملی زهد، تقوی، اخلاص، مجاهدت و تواضع بود.

دکتر نجابت مدیری کارآمد، متدین، انقلابی، سالم با روحیه ضد فساد بود و همیشه به دنبال عدالت بود. او در سمت مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت و درمان و همچنین ریاست هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری، نقش بی بدیلی ایفا کرد و با بسیاری از باندهای فساد حقیقی و حقوقی برخورد قاطع کرد.

ما همفکران و همسنگران آن عزیز، این مصیبت را سنگین دانسته، به سوگ آن عزیز نشسته و از خداوند منان شادی روح آن مرحوم را خواستاریم و انشاءالله با حضرت اباعبدا... الحسین(ع) محشور گردد.

این مصیبت بزرگ را به خاندان محترم نجابت خصوصا برادر بزرگوار ایشان آقای دکتر حسین نجابت نماینده مردم تهران و همچنین خانواده جلیل القدرشان تسلیت عرض می­کنیم. از حضرت حق برای ایشان غفران واسعه الهی وبرای بازماندگان وهمرزمان ودوستانش اجر و صبر الهی را مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

23 آبان 94

ارسال نظر: