تفاهم فدراسیون‌های دوومیدانی ایران و لیتوانی برای همکاری دو جانبه

کدخبر: 1039075

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران در دیدار با رئیس فدراسیون دوومیدانی لیتوانی که به تهران سفر کرده، به بحث و تبادل نظر در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه فدراسیون دو کشور گفتگو کردند

به گزارش «نسیم» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون در دیدار بار «ایمنتاس اسکاربولیس» رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور لیتوانی که به تهران سفر کرده، به بحث و تبادل نظر در مورد روابط دوجانبه فدراسیون دوومیدانی کشورمان و کشور میهمان پرداخت.

در این این نشست دوستانه، ابتدا کیهانی توضیحاتی از برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی در خصوص ورزشکارانی که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی قبل از رقابت‌های المپیک 2016 ریو هستند ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، دو طرف در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه بین فدراسیون دوومیدانی کشورمان و فدراسیون دوومیدانی کشور لیتوانی به گفت‌وگو پرداختند. برگزاری اردوهای آماده‌سازی مشترک، حضور در رقابت‌های بین المللی جام دهه مبارک فجر، حضور ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های بین المللی کشور لیتوانی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین مقرر شد ورزشکاران کشور لیتواتی در فصل زمستان، برای ادامه تمرینات‌شان از امکانات رفاهی و آموزشی منطقه آزاد کیش استفاده کنند.

ارسال نظر: