گلایه وزیر سابق ارشاد از صدا و سیما

کدخبر: 1039645

سید‌محمد حسینی گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهایی با خانواده شهدا دارند، با ابراز تأسف بسیاری از این دیدارها نشان داده نمی‌شود؛ صدا و سیما باید این صحنه‌ها را به نمایش بگذارد، چرا چنین صحنه‌هایی که می‌تواند تأثیرگذار باشد در بایگانی قرار می‌گیرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید‌محمد حسینی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه ششمین یادواره یادمان ولایت در این شهرستان اظهار داشت: مردم جیرفت این افتخار را دارند که هر ساله این برنامه در این شهرستان برگزار شود و امسال یادمان ولایت برای ششمین دوره در جیرفت برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مهمان‌نوازی مردم جیرفت در دوران تبعید مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میدان جنگ و اکنون با برگزاری این برنامه وفادارای خود را به ولایت نشان داده‌اند.

حسینی با اشاره به دعوت از شخصیت‌های مهمی در هر دوره برگزاری این برنامه افزود: امروز تمام دنیا عظمت مقام معظم رهبری را یاد می‌کنند و ایشان شخصیت منزهی است که دشمنان تمام عیار نمی‌توانند، سخنی علیه ایشان بیان کنند و خداوند جایگاه چنین افرادی را رفیع قرار داده است.

وزیر سابق ارشاد خاطرنشان کرد: یکی از وزیران لندن نشین در مصاحبه با بی‌بی‌سی اعلام کرد در امور مالی رهبر معظم انقلاب یک نقطه نه سیاه بلکه کوچکترین نقطه خاکستری هم نمی‌توان پیدا کرد.

وی با اشاره به رسیدگی به امور محرومان، ساخت مساجد، بیمارستان و مدارس در نقاط محروم و کمک به مردم، ادامه داد: مقام معظم رهبری در اوج قدرت در نهایت سادگی و ساده زیستی زندگی می‌کنند و نزدیک‌ترین کسی که می‌توان به نگاه امام خمینی(ره) دید، مقام معظم رهبری هستند.

رئیس هیئت مدیره موسسه یادمان ولایت عنوان داشت: اگر مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که شخصیت امام خمینی(ره) تحریف نشود به این دلیل است که افرادی هستند که نمی‌توانند پا به پای امام راحل حرکت کنند و چهره دیگری از ایشان مطرح می‌کنند.

وی گفت: اگر بیانات امام راحل را هر سال در 14 مرداد گوش دهیم و منش و سلوک رهبری را درک کنیم، هیچ‌کس را جز مقام معظم رهبری نزدیکتر به ایشان نمی‌بینیم، امام راحل پس از اینکه مقام معظم رهبری با رأی مردم به ریاست جمهوری منصوب شدند، فرمودند «خداوند بر ما منت نهاد که افکار عمومی برای انتخاب رییس جمهوری متعهد، مبارز، در خط مستقیم اسلام عالم به دین و سیاست هدایت کرد».

حسینی افزود: امام راحل در جایی دیگر می‌فرمایند «شما در بین دوستان متعهد به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستید که همچون خورشید روشنی می‌دهید» و علامه حسن‌زاده‌عاملی می‌فرمایند «گوشتان به دهان رهبر باشد که ایشان گوششان به دهان امام زمان(عج) است».

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهایی با خانواده شهدا دارند و با ابراز تأسف، بسیاری از این رابطه‌ها که جنبه مرید و مرادی و با آن حالت معنوی که وجود دارد، نشان داده نمی‌شود؛ صدا و سیما باید این صحنه‌ها را به نمایش بگذارد، چرا چنین صحنه‌هایی که می‌تواند تأثیر گذار باشد در بایگانی قرار می‌گیرد؟

وزیر سابق ارشاد با بیان اینکه مؤسسه یادمان ولایت هر ساله برنامه‌های خوبی دارد و زحمات زیادی می‌کشند، تصریح کرد: در یادمان ولایت سال جاری شعر آذری، کردی، عربی و فارسی برگزار شد و برگزاری 30 شب برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان، شبی در محضر قرآن در شهرهای جنوب کرمان، دوره های تربیت معلمان قرانی، برگزاری کلاس های نقاشی برای کودکان، برگزاری نمایشگاه‌ها در نگار‌خانه یادمان ولایت، برگزاری نمایشگاه امین دل‌ها در مدارس و برگزاری جشن ولادت امام زمان(عج) با همکاری مساجد در شهرستان از جمله این فعالیت‌ها است.

ارسال نظر: