نامه سازمان بازرسی کل کشور در مورد مدیر دو تابعیتی وزارت ورزش بایگانی شد!

کدخبر: 1040050

با انتشار اخباری درخصوص دو تابعیتی بودن یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش، سازمان بازرسی کشور با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار پیگیری این موضوع شده که تاکنون جوابی از وزارتخانه دریافت نکرده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، با انتشار اخبار زیادی در خصوص دو تابعیتی بودن یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان، سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار پیگیری این موضوع شده است.

چندی پیش مشخص شد که یکی از مدیران ارشد این وزارتخانه تابعیت کانادا را نیز دارد و همین مسئله باعث ورود سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع شده است.

ورود سازمان بازرسی به این مسئله خبر جدیدی نیست و یک امر کاملا طبیعی و قانونی است اما نکته مهم بایگانی شدن نامه سازمان بازرسی در وزارت ورزش و جوانان و عدم پیگیری آن از سوی مسئولان وزارت ورزش است.

با این شرایط به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک سازمان بازرسی کل کشور نامه دومی را نیز به وزارت ورزش ارسال می‌کند و خواستار پیگری سریعتر این موضوع از سوی مسئولان مربوطه است. باید دید که آیا این نامه نیز به بایگانی وزارت ورزش ارجاع داده خواهد شد یا وزیر ورزش این مسأله را به صورت جدی‌تری پیگیری خواهد کرد تا بیش از این موجب حساسیت سازمان بازرسی در خصوص این تخلف نشود؟

ارسال نظر: