محمد دادکان به مجلس می‌رود؟

کدخبر: 1042308

روزنامه شرق نوشت: رئیس سابق فدراسیون فوتبال در آستانه انتخابات مجلس دهم از سوی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به‌عنوان گزینه مورد حمایت در انتخابات در نظر گرفته شده است

به گزارش «نسیم»، روزنامه شرق نوشت:

یک هفته پس از آنکه مجله صدا از تشکیل گروه چهارنفره اصولگرایان با محوریت ناطق‌نوری، لاریجانی، ولایتی و آیت‌الله مقتدایی خبر داد و درحالی‌که علی لاریجانی هم در نشست خبری روز سه‌شنبه خود این خبر را تأیید کرد، جزئیاتی از جلسه این گروه برای رایزنی با گزینه‌های موردنظر کاندیداتوری در انتخابات در اختیار «شرق» قرار گرفته است.

به گفته یک منبع مطلع، جلسه گروه چهارنفره اصولگرایان دو هفته قبل با حضور هفت چهره دیگر اصولگرا برگزار شده است. در این جلسه به‌جز چهار چهره محوری، کاظم جلالی، رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس که زمزمه‌های تبدیل فراکسیون تحت‌مدیریتش به حزب جدید اصولگرایان معتدل شنیده می‌شود، نیز حضور داشته و دیگر میهمانی که حضورش در این جلسه پیام خاصی را با خود دارد، یکی از وزرای غیرسیاسی کابینه روحانی است که مورد حمایت اکثریت اصولگرایان نیز قرار دارد. در کنار این شش چهره اصولگرا، حضور یکی از چهره‌هایی که در فهرست اصلاح‌طلبان نیز نامش به چشم می‌خورد، در این جلسه قابل‌توجه بود.

شنیده‌ها حاکی از حضور محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان، در این جلسه است؛ حضوری که با دعوت یکی از چهار چهره محوری گروه انجام شده و در آن درباره قرارگرفتن دادکان در فهرست اصولگرایان اعتدالی، صحبت شده است. این خبری است که یکی از نزدیکان دادکان نیز در گفت‌وگو با «شرق» آن را تأیید کرد اما درباره پاسخ دادکان به این دعوت هنوز خبری منتشر نشده است. محمد دادکان در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٢، هم از سوی ولایتی و هم از سوی دکترعارف به‌عنوان گزینه تصدی وزارت ورزش در نظر گرفته شده بود. او حالا و در آستانه انتخابات مجلس دهم نیز از سوی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به‌عنوان گزینه مورد حمایت در انتخابات در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر: