دو کشته و ۱۸ مجروح بر اثر برخورد دو اتوبوس

کدخبر: 1042606

بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا و ولوو در محور ارومیه- تبریز، دو نفر کشته و ۱۸ نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند/ رعایت نکردن سرعت مطمئنه اتوبوس ولوو علت حادثه

به گزارش «نسیم» به نقل از سایت پلیس، سرگرد محمد نعمتی فرمانده انتظامی شهرستان اسکو در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته، ماموران پلیس راه شهرستان از برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا و ولوو در محور ارومیه - تبریز حدفاصل "جزیره اسلامی" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزنده بودن سطح جاده، واژگون شد که پس از واژگونی اتوبوس مسافربری اسکانیا به آن نیز برخورد کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این دو اتوبوس مسافر بری هر دو عازم تهران بودند، افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده اتوبوس ولوو در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و همچنین رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس اسکانیا نسبت به اتوبوس ولوو اعلام کردند.

سرگرد نعمتی تصریح کرد: در این سانحه دو نفر از سرنشینان اتوبوس اسکانیا کشته و 18نفر از سرنشینان هر دو اتوبوس به شدت مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به کمک ماموران و عوامل امدادی با 15 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و هلال احمر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس شهرستان اسکو با اشاره به شرایط نامساعد جوی و یخزدگی جاده ها به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی سفر در شرایط برفی و جاده های یخ زده، در زمان وقوع حوادث ناگوار جاده ای حتما از نشانه ها و علامت های هشدار دهنده برای رویت دیگر رانندگان عبوری استفاده کنند.

ارسال نظر: