۳ تفنگدار سودانی در استان "تعز" کشته شدند

کدخبر: 1043300

شبکه تلویزیونی "العالم" گزارش داد: نیروهای یمنی همچنین حملات مزدوران به مناطق التباب، السحی و العلوب را بین استان تعز و لحج دفع کردند و مانع پیشروی آن‌ها به سوی این مناطق شدند

به گزارش «نسیم»، "العالم" نوشت:

یک منبعی نظامی در یمن در مصاحبه با گزارشگر شبکه خبری العالم گفت: مزدوران و متجاوزان در حملات توپخانه، ده ها کشته و زخمی از خود برجای گذاشتند و چند خودروی زرهی آنها منهدم شد و مجبور شدند از راهی که آمده بودند ، فرار کنند.

این منبع افزود: نیروهای یمنی در منطقه الاحیوق استان تعز نیز پیشروی و چند منطقه و موضع را نیز در پشت روستای الصنمه شهر الوازعیه این استان و چند منطقه دیگر را در منطقه کوهستانی المبذل پاکسازی کردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک به یکی از مواضع نظامیان عربستانی در منطقه الربوعه استان عسیر عربستان حمله کردند و با توپخانه نیز مواضع آنها را در مناطق المسیال و العش زیر آتش گرفتند که هنوز گزارشی درباره تلفات و خسارات احتمالی منتشر نشده است.

عربستان نیز در واکنش به عملیات دفاعی و هجومی یمنی ها همچنان به حملات هوائی کورکورانه خود ادامه می دهد به نحوی که ۱۰ شهروند یمنی در حمله اخیر جنگنده های عربستانی به شهر صرواح استان مأرب شهید شدند.

جنگنده های عربستان همچنین چند بار به مناطق مسکونی اطراف کاخ ریاست جمهوری و بازار الحراج در شهر تعز حمله کردند.

خبرگار العالم در تعز هم اعلام کرد که جنگنده های متجاوز حملات خود به غرب شهر تعز را افزایش داده اند و زندان مرکزی، مقر تیپ ۳۵ و فرودگاه قدیمی را بمباران کردند و همچنان مناطق جنوبی و غربی این شهر را بمباران می کنند.

انفجار یک مین که داعش در غرب استان عمران کارگذاشته بود، باعث شهادت یک دختر بچه و زخمی شدن ۲ زن شد.

ارسال نظر: